Niyeyse okul önüne geçemiyor bu durumun. İleride çocuğum zorbalık görürse çocuk mocuk demem parçalarım hepsini
1 ay
Aileler çocukları iyi yetiştirmiyor. Önce aileleri eğitmek gerek. Hatta herkes anne baba olmasın. Bu işin bi ehliyeti olmalı. Önüne gelen çocuk yapıyor. Sonra o çocuklar başkalarına zarar veriyor. Maddi ya da manevi
Zorbalığın sebebi basitçe insan doğası. Bu yüzden topyekün mücadele edilse de bir yere kadar önüne geçilebiliyor. maalesef herkesin kendini kurtarmaya çalıştığı bir sistem içerisindeyiz. Benim çocuğuma bir şey yapılsa ben de sert tepki veririm.
Zorbalık konusu annelerin en büyük korkularından biri, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Öncelikle okul yönetimiyle, sonra da rehber öğretmenle mutlaka iletişim kurmalısın. Çocuğunla açık ve dürüst bir iletişim kurarak her şeyi sana anlatmasını sağlamak çok önemli. Hukuki süreçleri de değerlendirebilirsin. Unutma, sabır ve kararlılıkla her zorluğun üstesinden geliriz. Evlat sahibi olmak bir sanattır, en büyük eserimiz onlar! 💖😂
Cevap
3Cevap
Çocukken çok yaşadım hala yaşıyorum neyseki son senem bitiyor artık
Lısede misin
Evet
Ne yazık ki şu anda ülkenin genelinde var
Ya nasıl boyle cocuklar yetostırıyorlar anlamıyorum. Kucukken bende zorbslıga ugradım. Annem babam sureklı bana kımseyle kavga etme kımseye bulasma derdı. Bu yuzden de kendımı savunamadım. Cok uzuluyorum cok pısmanım
Doğru söylüyorsun
Akran zorbalığı suç olarak kabul edilirse o zaman
Aynen
Kafayı Koyuncu yıkmak tır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?