Evli erkeklerin kahvaltıyı evde değil de dışarıda yemesi sizce sorun mu, kötü bir eş miyim?

Merhaba arkadaşlar, iki yaşında oğlum var ve günlerimiz aktif geçiyor, geceleri de geç uyuyunca sabahları uyanamıyorum ve eşime kahvaltı hazırlayamıyorum, genellikle dışarıda yiyor kahvaltıyı. Sizce ben kötü bir eş miyim, bu büyük bir eksiklik mi? Eşim dışarıda yediği için vicdanım da sızlıyor, kendimi yetersiz hissediyorum. Objektif fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim ♥️
Evli erkeklerin kahvaltıyı evde değil de dışarıda yemesi sizce sorun mu, kötü bir eş miyim?
Cevapla