Sabahları eşime kahvaltı hazırlayamıyorum, kendimi kötü bir eş gibi hissediyorum sizce abartıyor muyum?

Merhaba arkadaşlar iki yaşında oğlum var ve günlerimiz aktif geçiyor geceleri de geç uyuyunca sabahları uyanamıyorum ve eşime kahvaltı hazırlayamıyorum genellikle dışarıda yiyor kahvaltıyı sizce ben kötü bir eş miyim bu büyük bir eksiklik mi eşim dışarıda yediği için vicdanım da sızlıyor kendimi yetersiz hissediyorum objektif fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim ♥️
Sabahları eşime kahvaltı hazırlayamıyorum, kendimi kötü bir eş gibi hissediyorum sizce abartıyor muyum?
Cevapla