Ama böyle bir erkek nereden bulacağım bir tane bile olsa isterler biliyorum sizce böyle olan var mıdır
1 ay
Ama böyle bir erkek nereden bulacağım bir tane bile olsa isterler biliyorum sizce böyle olan var mıdır
Ben varım. Çocuk istemiyorum çünkü bir sürü sebep var. En baştaki sebebi çok mantıksız geliyor birini dünyaya getirip her şeyin garantisini verebilmek.
Değil mi o çocuk seçmiyor dünyaya gelmeyi ben istiyorum en büyük menfaatte bu değil mi zaten
Kesinlikle öyle şimdi birileri kalkıp bir sürü karşıt taraftan argüman sıralayıp bu dediğimizi de çürütebilirler ama genel kalıp olarak demek istediğimiz çocuğu dünyaya getirdiğimiz günden başlayıp bütün ömrü boyunca omuzlarına ayrı ayrı sıkıntılar vermek istemediğimizden çocuk istemiyoruz. Birde başkalarını bilmem ama şahsen ben açık açık söylüyorum soyum devam etmese de olur. İnsanların çoğu var oluşunun temel amacı konusu ne sorgulayıcı ne anlamaya çalışıcı bir varlık değil. Para se*s şan şöhret peşinde koşup kendi varlığının farkında olmayan bir varlıkla karşı karşıyayız. Ben kimseye zararım olmadan sessiz sedasız ortadan kaybolmak isterim ki bunu başarabilirim umarım
Düşünsene ben yaşlanacağım öleceğim ben buna da maruz bırakmış olacağım çocuğuma bu yüzden istemiyorum bu bakışaçısınsa biriyle karşılaşırım inşallah yolsa evliliğe de karşı biri olacağım onu gösteriyor durum
Evet öyle umarım hayatına girecek insanlar senden çocuk istemez yoksa mecbur kalırsın
Ne mecburu boşanırım bu kadar net bu konu bende
İlişkiye başlamadan önce söyle bu konuyu en başta sonra sorun olur
Hayat kararların senin, kimseye göre şekillenmek zorunda değil. Elbette çocuk istemeyen erkekler de var bu dünyada, belki sayıları azdır ama imkansız değil. Önemli olan senin ne istediğin ve yolunu ona göre çizmen. Kendi hayatının senaristisin sen. İnan, her karara saygı duyulur. 💖 Annelik bazen bir maraton koşmak gibidir ama start çizgisini sen belirlersin.
Cevap
11Cevap
Doğaya başkaldırış olur bu, doğa sana bu yetenekleri verirken doğurman için herşeyi sağlarken sadece istemiyorum demek biraz nankörlük yani
Ben nasıl bi anne olabilirim ki yapamam ben bu yüzden evlenmedim evlilik konusu geçtiğinde gözlerim dönüyordu benim yine öyleyim gerçi
Hayat sana küsmüyor sen hayata küsüyorsun, hayatında her şey sıradan şeyler değil anlamını yitirmedim biraz hayatın içine alman lazım kendini
Her erkek isteyecek diye bir şey yok, gelmişim 36 yaşıma şu saatten sonra evlendim de çocuğu kusur kaldı. 😅
Ben de istemiyorum sadece benden nasıl bir model çıkar onu merak ediyorum
😄😄
Sandığından da çok var çoğu erkekte babalık içgüdüsü yok
Evlenme o zaman
var eşimde benim gibi istemiyor
Erken yaşta istiyorum
Ben istemem en az 2 3 sene
aynı soruyu sormuşuz sjsjsj
Ciddi misin
Yasın kaç merak ettim
26
27 yazacaktım düzeltemiyorum
Cocuk herkes ister neden sorun bu kadar
İstemiyorum ben çocuk doğurup büyütecek kafada değilim istemiyorum yani diyorum ya bu yüzden evlilikten kaçtım yıllarca 27 yaşına geldim devam da ediyorum kaçmaya
Sen bilirsin karar senin
Ben istemiyorum şahsen.
Bende istemiyorum bu yüzden evlilikten kaçtım hep 27 yaşına geldim sebebi buydu
Bütün ilgimi sadece eşime vermek istiyorum
O zaman kısır erkekle evlenmen lazım
Evin neşesi ya
Evet var
Var tabi ama nadir
Var var
Zor ama ararsan bulursun
Ben istemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar