Yok yani... anlatıyorum uzun uzun defalarca bir başını bir de sonunu dinliyorlar bir de sonuca bakıyorlar geri kalanı umurunda değil...
1 ay
Yok yani... anlatıyorum uzun uzun defalarca bir başını bir de sonunu dinliyorlar bir de sonuca bakıyorlar geri kalanı umurunda değil...
Cevap
8Cevap
İyi kötü anlaşıyorum gadası
Ben küçükken onlar bana tahammül etti, ben artık büyüdüm şimdi tahammül sırası bende.
Yani ama küçük çocuk olsa iletişim kurmanın yollarını ararimda kocaman insanlarla nasıl iletişim kurucam... iletişim kurmayı yeni ogrenmiyorlar
Bakın bizler onlar ile aynı zaman diliminde yetişmedik, iletişim yöntemleri bile zaman içerisinde değişebiliyor her yetiştirilme tarzı olaylara bakış açısı farklılığı doğuruyor bazen onların bizi, bizimse onları anlamamız çok zor olabiliyor kabul. Ama onların anne ve baba olduğunu unutmamak lazım bir iletişim yöntemi işe yaramıyor ise bir başka yöntem denemek zorundayız.
Yasları 60 geçince bende iletişim koptu onlarla çok tuaflastilar
Gerçekten öyle...
Valla öyle tecrübeli birilerinden tavsiye almak lazım tahamül etme sırası bizde herhalde, aslında çoktan yuvadan uçup gitmem lazimdi bu tür şeyleri yaşamamak için
Babamla bazen orman dilinde anlaşıyoruz ama anlaşıyoruz yani. Annemle pek sorun olmuyor
Hayır ikisiyle de çocukluktan beri iletişim kurmam.
@Taickoovsky kurmak istermiydin
Sanmıyorum. Kendi kendimi büyütmem daha iyi oldu ki onlara benzemiyorum.
Doğru sen Sitedeki fenomen kupide benziyosun
Bize ne senin ebevynlarenle konişmalarından özel hayatından Allah allah
Peki... aktır git o zaman
Anne baba da olsa herkes işine geleni söylüyor
Babamla hayır, annemle evet. :)
Babamla hiç. Annemle yine iyi arada
Kuruyordum evet
İkisiyle de gerekmedikçe konusmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anne babanla iletişim kurarken böyle hissetmen çok anlaşılır. Bazen nesil farkı veya alışkanlıklar, karşılıklı anlamayı zorlaştırabiliyor. Belki onlara konuyu anlatırken senin için en önemli noktaları vurgulayabilirsin, böylece ana fikri kaçırmazlar. 💖 Unutma, sabırla ve sevgiyle yaklaştığında mutlaka bir yol bulunur. Anne olmak, hayatta karşılaştığın her düğümü çözme becerisi kazanmaktır!