Çocuktan sonra evlilik neden bu kadar zorlaştı, sorun bende mi yoksa evliliğin doğasında mı?

evliliğin 3. yılı çocuktan sonra da iyice kötü oldum savaştaymışım da kendimi herkese kanıtlamam ispatlamam gerekiyormuş gibi en iyi anne en iyi eş en iyi bir şeyler olduğumu kanıtlamam gerekiyormuş gibi hissettiriyor çevrem evlilik kötü gidiyor evlilik böyle bir şey mi yoksa bende mi sorun var
Çocuktan sonra evlilik neden bu kadar zorlaştı, sorun bende mi yoksa evliliğin doğasında mı?
Cevapla