Sanırım bir çocuğu evlatlık alabilirim, çünkü evelenecek bulamıyoz. Siz olsanız yapar mıydınız?

Güncellemeler
1 ay
İşte şöyle yaşı en az 5-6 olacak. Çünkü altını değiştirmekle uğraşamam.
Sanırım bir çocuğu evlatlık alabilirim, çünkü evelenecek bulamıyoz. Siz olsanız yapar mıydınız?
Cevapla