Bu Aksam yemeğini dısarda yedik esim cok cimri davrandi kırılmakta haksız miyim?

6 aylık hamileyim. Bu akşam için yemek yapamamıştım. Eşime dışarıda mı yesek bayağıdır ki bir yerlere gitmiyoruz dedim. İlk başta ne gerek var falan dedi sonra kabul etti. Eşim kendine köfte aldı ben de salata türü bir şey aldım ilk başta canım bir şey istememişti ama yan masamızdakiler içli köfte aldılar çok iyi duruyordu canım bayağı çekti. Almak istedim eşim aldın ya işte falan dedi. İçli köfte çok çekti canım hem salatayla çok doymam açılmışım bayağı yemekler gelince fark ettim dedim. Gerek yok dedi. Ben de daha uzatmadım. Kendi köfte ekmeği geldi. Isırayım mı bir tane dedim ben sevmiyorum öyle ısırılmış dedi ne olacak sanki dedim yok dedi. Çok kırıldım daha hiçbir şey demedim. Keşke evde peynir ekmek yeseydim en azından moralim bozulmazdı
Bu Aksam yemeğini dısarda yedik esim cok cimri davrandi kırılmakta haksız miyim?
Cevapla