6 aylık hamileyim. Bu akşam için yemek yapamamıştım. Eşime dışarıda mı yesek bayağıdır ki bir yerlere gitmiyoruz dedim. İlk başta ne gerek var falan dedi sonra kabul etti. Eşim kendine köfte aldı ben de salata türü bir şey aldım ilk başta canım bir şey istememişti ama yan masamızdakiler içli köfte aldılar çok iyi duruyordu canım bayağı çekti. Almak istedim eşim aldın ya işte falan dedi. İçli köfte çok çekti canım hem salatayla çok doymam açılmışım bayağı yemekler gelince fark ettim dedim. Gerek yok dedi. Ben de daha uzatmadım. Kendi köfte ekmeği geldi. Isırayım mı bir tane dedim ben sevmiyorum öyle ısırılmış dedi ne olacak sanki dedim yok dedi. Çok kırıldım daha hiçbir şey demedim. Keşke evde peynir ekmek yeseydim en azından moralim bozulmazdı
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer