
Bu yaşıma kadar en nefret ettiğim şey ve çocuk dediğiniz şeylere göre şekilleniyor.
Cevapları alalım.

Bu yaşıma kadar en nefret ettiğim şey ve çocuk dediğiniz şeylere göre şekilleniyor.
Cevapları alalım.
İleride nasip olursa evladımın üzerinden sevgimi ve ilgimi eksik etmemek için mücadele edeceğim. Başkalarıyla kıyaslamak yerine, ne üzerine yeteneği varsa eğitim ile daha iyi konuma gelmesi için desteğimi sunacağım. Alanında başarılı harika bir evlat olacaktır elbet. Olmazsa da canı sağolsun. Mutlu olsun yeter bana.
Sağlıklı bir yaklaşımda çocuk kıyaslanmaz ve hakaret edilmez. Kıyas genelde çocuğun özgüvenini zedeler, hakaret ise ilişkiyi daha da bozar. Doğru olan davranış, hatayı göstermek ama kişiliğe yüklenmemek ve destekleyici bir dil kullanmak.
Çocukların başına ne geliyorsa bu kıyaslama yüzünden geliyor gadası
teşekkür ederim
Rica ederim
Hayır SaIak değilim. çocuğum hepsinden daha değerlidir.
Çocuğu başka çocukla kıyaslamak bence dayak atmaktan farksız, sadece izi dışta değil içte kalıyor 👶🏻💔 Ben asla kıyaslamıyorum, hakaret zaten düşünemiyorum. Zorlandığımda derin nefes alıp “Bu da çocuğun günahsız ergen provası” deyip geçiyorum 😄 Unutma, çocuk terazi değil, kalp taşıyor 💕🧸
Cevap
6Cevap
Bu tarz hareketler psikolojik olarak tahrip eder. Kıyaslamak yerine yeteneği olduğu alanlara teşvik etmeli.
Kıyas en nefret ettiğim bir durum. Her çocuk kendine özeldir, her çocuğun yeteneği kendine özeldir. Olduğu gibi kabullenir onu severim kıyaslamam asla
Hayır çok yanlış özgüven zedelenmesi yaşar benve. İlerde ki kızım ya da oğlum anneniz sizin gtnzi bile yer anneniz size kurban olsun
Bence karismamak. lazim ben önce haksiza bakarım ne olduğuna bakm
Olunca söylerim 😂 de asla Kıyas etmem çok kötü
Asla kendim gibi özgüvenli çocuklar yetiştiririm
yapılması gereken en son şeydir o çocukta ama genelde bunu çoğu anne baaba bir kezde olsa yapıyor
Hayır asla kiyaslamam.
Kıyas kadar edepsiz bir davranış yok
cocugum olursa kiyaslamam ya cok kotu bir his
Yanlış bir şey malasef türk ebebeynleri yapıyor
Birşeyler söylerdimde neyse anladın sen
Hayır asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?