İçinizdeki çocukla mı daha çocuksulaşıyorsunuz çevrenizdeki çocuklar mı?

En iyi hangi çocukla anlaşıyor, çocuklaşıyorsunuz kendinizle mi, etrafınızdaki/ler le mi?

Ben ikisiyle de en çok çevremdekilerle. Şimdi şöyle ablamın kızlarıyla teyze- yeğen beraber büyüdük sayılır o yüzden abla kardeş ilişki şeysinden var. Geçen haftaki tartışma konumuz en iyi ben çizerim iddiasıydı. Durur muyum girdim iddiaya 😂😎 Bir çizim düellosu gerçekleşti :

Belgelerimle geldim 😂 Bu yakın çekim
Belgelerimle geldim 😂 Bu yakın çekim
Minik ressam yeğenleri
Minik ressam yeğenleri
Ve karakalemci teyzeleri (küçük karalamam ✨)
Ve karakalemci teyzeleri (küçük karalamam ✨)
İçinizdeki çocukla mı daha çocuksulaşıyorsunuz çevrenizdeki çocuklar mı?
Cevapla