En iyi hangi çocukla anlaşıyor, çocuklaşıyorsunuz kendinizle mi, etrafınızdaki/ler le mi?
Ben ikisiyle de en çok çevremdekilerle. Şimdi şöyle ablamın kızlarıyla teyze- yeğen beraber büyüdük sayılır o yüzden abla kardeş ilişki şeysinden var. Geçen haftaki tartışma konumuz en iyi ben çizerim iddiasıydı. Durur muyum girdim iddiaya 😂😎 Bir çizim düellosu gerçekleşti :



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
içimde çocuk kalmadı maalesef
İçimdeki çocuk dışardaki çocukları görünce oyuna dalıyor.
Çevremdeki tek çocuk, minik kediler. Pek küçük insan yok buralarda. O sebepten içimdeki minikle çocuklaşıyorum
İçimdeki çocuk
Prenslere noldu 😂😌
Onlar şu an içimde işte kalbimin en güzel yerinde 😂
Aa eveet doğru sende de ne büyük kalp var ha 😂👏
Baba olmak bunu gerektirir 😂
Kendi çocuklarımla 🥰 ve bu çok eğlenceli ✌🏻🤩
İçimdeki çocukla çocuklaşıyorum..