5 yıllık evliyim ve 2. çocuğuma hamileyim. Eşimle severek evlendik fakat ben sevildiğimi sayıldığımı düşünmüyorum hissetmiyorum yani. En ufak sorunları bile büyütüyor ve beni bu ilişkiden evlilikten soğutmaya başladı. Gönül almaz sorumluluklarını bir lütufmuş gibi yansıtıyor yani bunlar gibi neler neler. Aramızda sevgiye dair bir şeyler kalmadığını hissediyorum. Ben bu adam aklı başına gelsin istiyorum neyi kaybettiğini anlasın istiyorum. Gencim ve güzelim böyle saçma sapan bir evlilik için evlenmedim. Beni sürekli ailemin yanlışlarını benim yüzüme vuruyor her zaman aynısını yapıyor hamileyim bana evden s… git diyor. Yani şiddeti yok ama psikolojik olarak yapıyor yapacağını. Kendi kendine dolduruyor ve yok yere evde huzursuzluk çıkarıyor. Ben ona odaklanmadan kendimce nasıl bir yol izleyebilirim bir sürtsün o burnu.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer