Sizce insanın duygusal açlığı ve sevgiyi hissetmesi çocuklukta mı kalıyor?

İnsan çocukluğu kadarmış !
İnsan çocukluğu kadarmış !

"Çocukluğunda bakıldığı, sevildiği, yediği, içtiği kadarmış. Sonrasında ne yaparsan yap yama gibi kalıyor."

Sizce insanın duygusal açlığı ve sevgiyi hissetmesi çocuklukta mı kalıyor?
Cevapla