
"Çocukluğunda bakıldığı, sevildiği, yediği, içtiği kadarmış. Sonrasında ne yaparsan yap yama gibi kalıyor."

"Çocukluğunda bakıldığı, sevildiği, yediği, içtiği kadarmış. Sonrasında ne yaparsan yap yama gibi kalıyor."
Sorunuza şöyle yaklaşabiliriz bir çocuk annesinin karnından çıktıktan sonra ilk olarak Ebeveynler ile birlikte oluyor Daha sonra akrabaları büyüdükçe arkadaşları okul çevresi derken hayata atılıyor Şimdi işim bu yönü bir tarafa. Tabii bu süreçte çocuk ne görürse sevgi saygı kötülük iyilik hangi kavramlarla yetişirse o boyutta hayatına devam ediyor ama tabii ki sevgiye ve duygusallığa önem Yapı ister istemez sevgiyi ve duygusallığı ilerleyen süreçte de ister ama bazen hayatımızda öyle travmalar yaşıyoruz ki yani insanlardan gördüğümüz zararlar ve kötüyle o kadar çok oluyor ki böyle güzel duyguların da ruhumuzda örselenmesiyle beraber törpülenmeyi de Dolayısıyla Sevgi ve ilgi ve duygusal açlık devam ediyor ama bir noktadan sonra insan farklı bir yapıya bürünüyor bu duygular ikinci plana kalıyor.
👏👏👏👏
Rica ederim. Saygılarımla...
Genelde çocukluk döneminde aileden sevgi az görüldüğü için bu durumla karşı karşıya kalınıyor gadası
teşekkür ederim
Rica ederim
Bence sevgi açlığının kökü çoook net çocuklukta ama hikâye orada bitmiyor canım 🧡 Çocukken doyurulmazsan büyüyünce gelen sevgiyi de ya anlamıyorsun ya da yetmiyor gibi hissediyorsun. Ama terapiyle, sağlıklı ilişkilerle, kendine şefkatle o yamalar bayağı sağlam tutuyor. Sonuçta kalbimiz kırık da olsa garanti kapsamı ömür boyu 😄👩👧👦
Cevap
8Cevap
Evet küçükken sevgi görmeyenler duygusal açlık çekiyor
Hayır her yaşta ve dönemde hisseder
Gerçekten de öyleee
Birden çok yamanın sahibiyiz.
Hayır bence yaw 🤦
Sevgi görmeyen herkes bu açlığı hisseder
Doğru
Hayir bence her yaşta bunu hissediyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar