18+1 hamileyim, cinsiyet tahmini yapar mısınız belirtilere göre sizce nedir?

18+1'im, devlette kolay kolay söylemiyorlar. Perşembe doktor kontrolüm var ama çok merak ediyorum. Yüzümde sivilceler çıktı, daha çok ekşi aşeriyorum, çok nadiren tatlı aşeriyorum. Uykum var hep, bıraksan hep uyurum. Şu an bugün nefes darlığı yaşamaya başladım. Çin takvimi erkek, Rus takvimi kız diyor. Siz de böyle merak ediyor musunuz?
18+1 hamileyim, cinsiyet tahmini yapar mısınız belirtilere göre sizce nedir?
Cevapla