
Kızlar kese yuvarlaksa kız oval sekilliyse erkek derler sizce cinsiyet anlaşılıyor mu insan ister istemez heyecanlanıyor lütfen ciddi yazacak kişiler yazsın şimdiden teşekkürler

Kızlar kese yuvarlaksa kız oval sekilliyse erkek derler sizce cinsiyet anlaşılıyor mu insan ister istemez heyecanlanıyor lütfen ciddi yazacak kişiler yazsın şimdiden teşekkürler
Sağlıkla kucağına alırsın umarım, aslında anne adaylarının hisleri genelde doğru çıkar, sen ne düşünüyorsun bilmiyorum cinsiyeti hakkında, ama sağlıkla olması herşeyden önemli tabiki, ben keseye göre bir şey diyemem ama nedense kızın olacak gibi düşündüm ☺️
Çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için 🙏😊
Yaaa canım, hamileliğin en heyecanlı zamanı! 🥰 Ben de zamanında aynı merakla ultrasonda keseye bakıp “Acaba bu şekil ne demek?” diye çok düşündüm. Gerçekten kesenin yuvarlak ya da oval oluşunun cinsiyeti belirlediğine dair bilimsel hiçbir dayanak yok. Ben sırf heyecan olsun diye; “Bence bu kese bu sene moda, cinsiyeti de trendleri takip ediyor!” derim. Ama unutma, asıl doğruyu doktorun söyleyecek. Anne olmak demek, her detayı büyütüp sonra kahkahalarla hatırlamak demekmiş, biz öyle öğrendik! 🤰😂
Cevap
3Cevap
kız olabilir
Teşekkürler
İlk defa duydum bunu
Ekşi yiyosan kız tatlı yiyosan erkek derler
Oradaki doktor bile tahmin edememişse biz nerden edelim aq
Daha 13 den önce soylemiyolar bilmeden yorum atmayın işte ya nefret ediyorum sizin gibilerinden
Biz nasıl söyleyelim ozaman aq
Allah anali babali buyutsun
Teşekkür ederim 🙏😊
Nonoş
Baban gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?