24 yaşında bekar bir erkeğim yalnız yaşıyorum sessiz sakin bir hayatım var işten eve evden işe gidip geliyorum. Üst komşunun kızı var 19 yaşında kuaförde çalışıyor. Zamanla samimi olduk ailesinden gizli bana gelip gider oldu. Birkaç aydır birlikte oluyoruz çoğu zaman korunmaya özen gösteriyorum. Bir haftadır falan regl olmam lazım ama olmadım falan diyordu dün geldi hamilelik testini gösterdi. Tüh o kadar da korunmuştuk nasıl oldu bu falan diye konuştuk. Kürtaj için randevu falan aldın mı diye sorduğumda bir anda sinirlendi ne kürtajı sen ne diyorsun falan dedi dünya başıma yıkıldı. Sevgili bile değiliz bizden anne baba falan olmaz saçmalama dedim. Allah uzun ömür versin falan dedi sinirlendi kalktı gitti.
Ne yapacağımı bilmiyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer