Sevgilimle birlikte yaşamaya başladık ve ikinci haftamızda hamile kaldım. Çocuk benden değil diyor, ne yapmam lazım?

Ne yapmam lazim sizce? Neden boyle birsey diyor.

Sevgilimle birlikte yaşamaya başladık ve ikinci haftamızda hamile kaldım. Çocuk benden değil diyor, ne yapmam lazım?
Cevapla