Ovülasyon testi pozitifken idrar testi silik çıktı, hamilelik belirtisi mi yaşayan var mı?

Ovülasyon testi pozitifken idrar testi silik çıktı, hamilelik belirtisi mi yaşayan var mı?

Ovülasyon testimin pozitif çıktığı gün beraber olduk üstteki testi yaptıktan sonra silik çıkınca tekrar çıktığımda alttaki testi yaptım o da silik çıktı hastaneye gideceğim ama başına böyle bir şey gelmiş olan var mı hastaneye gidene kadar heyecandan öleceğim yoksa

Ovülasyon testi pozitifken idrar testi silik çıktı, hamilelik belirtisi mi yaşayan var mı?
Cevapla