6 yaşındaki kızım sürekli tablete kapanıp odasına çekiliyor, sizce çok mu abartıyorum?

Kızım 6 yaşında, okuldan eve gelip direkt tabletini alıp odasına çekiliyor, sadece yemeklerde bir aradayız. Bazen öpüyorum, tabletinde izlediklerine bakıyorum, normal şeyler izliyor, ona güvendiğimi ve sevgimi her zaman söylüyorum. Babasıyla ayrıyız, annem, ben ve kızım birlikte oturuyoruz. Misafir gelince de odasından çıkmıyor ama yaşıtı olunca odasına çağırıyor, oynuyorlar.

6 yaşındaki kızım sürekli tablete kapanıp odasına çekiliyor, sizce çok mu abartıyorum?
Cevapla