Annem beni neden hep kardeşlerimle kıyaslayıp başarısız ve değersiz görüyor?

Üç kardeşiz ablam ve erkek kardeşim var. Annem evde sadece ikimiz olduğunda benimle çok iyi anlaşıyor iyi davranıyor ama küçük kardeşim okuldan eve gelince her şey değişiyor annem benimle kavga etmeye başlıyor beni kötülüyor. Eve ablam gelince de hepsi birlikte çok üstüme geliyorlar annem hep beni ablama kötülüyor. Ablamla aramı bozuyor. Ve beni evde herkese bağıran huzursuzluğu çıkartan benmişim gibi bir de babama kızına bak ben artık dayanamıyorum falan diyor. Diğer kardeşlerim iyi yerlere gelecekmiş ben kötü olacakmışım falan diyor. Niye herkes iyi yere geliyor da benden de bir de ben sınava çalışan öğrenciyim moralimi bozuyor. Dün şöyle bir olay oldu ben şakasına kardeşimle şakalaşıyordum sonra ablam birbirinizle didişirseniz ikiniz de aşağı çekilirsiniz dedi. Sonra annem de sen diyorsun ya ona diyorsun da oğlum niye bir şey olmasın dedi bu kadın beni gerçekten başarısız hiçbir şeyi beceremeyen biri olarak görüyor. Mesela ablam ehliyet aldı ben de sınavdan sonra alırım diyorum bakalım sen sürebilecek misin sen yapabilecek misin falan diyor ben hiçbir şey yapmazmışım gibi davranıyor ben annemin düşündüğü gibi biri değilim. Bir şey yapmak istesem onu iyi şekilde yaparım. Sadece AYT ve TYT netlerim çok iyi değil. Ama bir çocuğu başarı için sevilecekse hiç sevilmese daha iyi. Neyse işte çok şey var da yazarak anlatılmıyor

Annem beni neden hep kardeşlerimle kıyaslayıp başarısız ve değersiz görüyor?
Cevapla