Hiç baba sevgisi görmeyen biri olarak baba sevgisi nasıl bir şey, sorun bende mi onda mı?

Ben hiç baba sevgisi görmedim, babasıyla vakit geçiren çocukları gördükçe iğreniyorum bundan adeta, acaba baba denilen şeyle nasıl vakit geçirebiliyor, çocuk nasıl seviyor babasını diye düşünüyorum. Ekstra bir şey mi gerekiyor ki, gerçekten anlamıyorum. Hiç sevemedim ben baba denilen kişiyi, acaba sorun bende mi, yoksa onda mı? Ayrıca çocukluğumdan beri hiç de haşarı bir kız olmadım. Hep uysal ve sessizdim. Şimdi de hâlâ öyleyim.
Hiç baba sevgisi görmeyen biri olarak baba sevgisi nasıl bir şey, sorun bende mi onda mı?
Cevapla