Kaynanam ve görümcem çocuğum olmuyor diye beni eziyor, bu psikolojiyle ne yapmalıyım?

Benim artık dayanacak gücüm kalmadı, ben 2 senelik evliyim, 17 yaşında evlendim şimdi 19 yaşındayım, nedenini bilmiyorum ama çocuğum olmuyor, ben ilk zamanlar hap kullanıyordum bu son 6 aydır bıraktım doktorum bunun gayet normal olduğunu zamanla olacağını hem kilo da almam gerektiğini söyledi kaynanam diyor ki senin neren küçük ben 14 yaşında doğurdum şimdi gel de sinir olma eşim resmen duvar gibi bana gelince artistlik yapıyor annesinin yanında kuzu annemler zaten ayrı bir alemde erkek çocuğum olsun diye muska yapıyorlar kafayı yiyeceğim görümcem de geçen kaynanamla sesli konuşup diyor ki Kürtçe (ocağkor) çocuğu olmayan bir kadının kime ne faydası olacak daha kadınlık vazifesini yerine getiremiyor milletin karısı çatır çatır doğuruyor bana gelmiş diyor ki siz mi istemiyorsunuz yoksa olmuyor mu dedim Allah vermiyor neremden çıkarayım sabırrr
Kaynanam ve görümcem çocuğum olmuyor diye beni eziyor, bu psikolojiyle ne yapmalıyım?
Cevapla