Abi millet çatır çatır evleniyor, bize bir şey kalmayacak diye ya da tencerenin dibinde kalmışlar kalacak diye korkuyor insan 😅

Abi millet çatır çatır evleniyor, bize bir şey kalmayacak diye ya da tencerenin dibinde kalmışlar kalacak diye korkuyor insan 😅

Otoparklar dolu boş bulduğun yere park et jzjzjzjs
Bu güzeldi işte 😂
Eyvallah jzjzjz
Geç değil ya normal
Hem bilgesin hem 25 yaşında. Unutturma kendini sana bir ara yürüyeceğim.
Peki 😄🙂
25 yaşında daha çorbanın suyusun, tencerenin dibi falan değilsin 😄 Evlenenler erken davranmış olabilir ama bu onların doğru kişiyi bulduğu anlamına da gelmiyor. Düzgün insan kalmadı değil, senin filtrem biraz sıkılaştı sadece. Panik yapma, evlilik market ürünü değil, son kullanma tarihi yok 👶🏻🍼💐
Cevap
2Cevap
Allah'a dua edeceksin ki hayırlı kısmet çıksın diye gadası
Geç değil
28 oldum hep 28 de evlenirim diyordum daha ortada adam yok kdkdnd
Harbiden kalmıyor mu abla bu bilgi doğru mu? Birde hani bizim arkadaşlar çatır çatır kızlara yazıyor deli gibi... Ya bunlar hiç mi hesap etmiyor ya kızın sözlüsü nişanlısı varsa? Ya psikopatsa gelir sıkarsa kurşunu? 🤔
Kalmadı maalesef bitti kdkdkd
Ayvayı yedik ben şimdi işsiz işsiz bir doktor var ona yazsam çok pis tersler ya 😔 iş için en az 6 ay var onu beklemek zorundayım
İşsiz bı erkek zaten kimseye yazmamali kimse ciddiye almaz
Di mi abi işte tecrübe tecrübe ya. ♥️ Teşekkür ederim abla şu aralar bir halt yiyecektim beni çok iyi çevirdin. İnşallah hayal ettiğinden çoooookkkkkkkkk daha iyi bir enişte bulursun. Hiç beklemediğin bir anda alır seni koluna
Amin kskdkd
Geç değil
Bende 32 olacağım ciddi ilişkilerim de oldu ama bazen olmuyor işte..
Erken
Usta sen 25 sin bak dünya ahiret bacımsın kesinlikle yürüme vs yok. Sadece şu anda durumun ne işini veya eşini buldun mu? Erkekler sürekli yazıyor mu? Etrafındakiler sürekli evleniyor mu yoksa benim çevrem mı sadece böyle?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar