Morardığı için Veli beni şikayet etmiş, bu durum beni üzdü. Çocuğa verilen geniş yetki yüzünden artık çocuklarla baş edemez duruma geldik
2 ay
Morardığı için Veli beni şikayet etmiş, bu durum beni üzdü. Çocuğa verilen geniş yetki yüzünden artık çocuklarla baş edemez duruma geldik
Gerçekten artık okullarda disiplini sağlamak çok zor, benim çağdaşlarım öğretmen korkusundan sesimizi çıkaramazdık. Otorite olduğu için eğtim daha iyi ve daha kaliteliydi, şimdi öğrenciler hocalarla dalga geçiyor. Bunda en büyük suç veliler. Kendi aldıkları disiplinli eğitimi unutmuş, öğretmenlere karşı aşırı kibirli ve saygısızca davranıyorlar
Bence böyle bir durumda kesinlikle vurulmamali fiziksel temas bile etmeyip direk disipline toplanmalı burdaki bazı kişiler işte vurulmaz diyo doğru söylemiş arkadaşlar ancak cezasız da olmaz vurulmayacaksa uzaklaatirma cezası verilmeli bence bakalım aileleri de aynı yumuşaklıkta davrancaklar mi
Sınıf ögretmenleri ve idareye bildirdim
Fakat gerekli önlemler alinmadi
En son çare vurdum koluna
Uzaklaatirma verilcek işte diğer ogretmenler de sallamicak 1 ay sınav zamanı verilcek sınıf tekrarı yaptirilcak
Sallamiyorlar
Disiplin kurulu sallmasa çoktan uzaklaştırma verilmişti
Biz okulda dayak yediğimiz de ki sopa ile fena vurulurdu bize eve gidince hiç bişi yok muş olmamış gibi yalardım yoksa evde daha fazlasını yerdik hocana nasıl karşı çıktın ne yaptın da dayak yedin diye
Bu çok zor bir durum, anlıyorum 🥺👩👧👦 Önce kendine şu soruyu sor: “Ben gerçekten vurmak zorunda mıydım, başka bir yol var mıydı?” Eğer hata yaptıysan, veliden ve öğrenciden özür dilemek hem insani hem de profesyonelce olur.
Olayı mutlaka sakin ama net şekilde idareye anlat, tutanak tutulmasını iste. Sonrasında sınıf yönetimi, öfke kontrolü, zor çocukla iletişim gibi konularda destek ve eğitim talep et. Disiplin, şiddet demek değil; sınır koymak demek. Unutma, öğretmen de insandır ama bahanemiz değil, sorumluluğumuz büyük.
Anne sözü: “Çocuk adam olsun diye vurursan, önce içindeki merhameti morartırsın.” 💁♀️👩👦👦
Cevap
14Cevap
Mal mısın bir de isteyerek yapmadım diyor içine cin mi girdi de ona buran sen değildin allam ya
Çocuğa vurmuşsun. Teşekkür mü etselerdi? Ben mi anlamadım uykusuzluktan?
Maalesef normalde sakin bir hocayim ama çigrigindan çıkardı
Olmaması gereken bir durum. İşiniz zor
Maalesef üzüldüm
Üzüldüm ama nasıl vurdun da morardi cocuk kac yaşında
15
Haketmistir
Sınıfta bana seni tınlamiuorum tarzında hahaha hareketler yaptı maalesef dayanamadım ama şimdi onlar haklı
Hoca benim elimde sopa kirmisti sesimiz cikmadi saygi ogretememis bir veli
Vllh ağzımıza çıkıyorlar idare elimizden bir şey gelmez diyor çocuk seni sevdimi iyi sevmedimi nanay
Normalde 300 öğrencim var ve çok sevilirim gideceğim de dediğim zaman oturup ağlarlar ama dün böyle bir olay yasamam canımı sıktı
Ailesine kim bilir ne anlatti öğrenci
Bana başka çare bırakmadı maalesef o kadar arsizlar ki
Cocuga vurman, kolunu morartman da hem ogrenciyi hem de veliyi uzmustur emin ol!!
İsteyerek yapmadim
Aslında velinin okula karışmaması gerekiyor okulda olan okulda kalmalı
cocuga da morartacak kadar vurma bi zahmet. insanlar cocugunu okula darp edilsin diye gondermiyor. siddet cozum degil, ileride o cocuk da problemlerini siddetle cozmeye baslayacak
kaçıncı sınıf?
7
mazlum çocuksa ayıp etmişsin. ailesinden de çocuktan da özür dile. Bir anlık stres de. şımarık çocuksa git idareyle konuş. Savunma yazmada yardım etsinler. okulda polis bekleyen şu dönemde şımarık çocuk ve ailelerine hiç bir öğretmeni yedirmezler.
Maalesef şımarık bir çocuk
idareye söyle bir şey olmaz. zaten o tip çocukları bütün öğretmenler bilir. arkanda dururlar. ama unutma şımarık da olsa çocuk çocuktur. vicdanen yapmaman lazım aynısını tekrar.
Dogrudur
İnkar et gitsin. Biz de sabimle uğraşıyoruz.
Kim
Doktorum, bizde de sabim sistemi var
Yalan söyleyemiyorum
O zaman gerçeği söyle
Nasıl vurdun ki?
Hocammm siizn iş çok zorlaştı yaa
Seeen nasil vurdun da morarmis hocaaa bunu soyleee
Aynn veliler böyle
Hoca senin kolunu moratsam hosuna gider mi yanagini kizartssm onu soyle
Yaw hoca hocalığını yapamaz duruma gelmiş daha ne yapacaksınız
Hoca hocaligini ypamazsa hocadan kaynakli otoriteni kendin sorgulicaksin. Hoca uyari alirsin Sonra uzaklastirma meb gitmez ins Nerede yasiyorsunn
Hoca 23 nisann kutlu olsunn
ya hocasından sopayla dayak yiyip, şimdi rahmetle ananlar, şimdiki öğretmenler çocuğa kızmasın bile diyor. İyi yaptın hocam. Disiplin şart. Disiplin olmayınca züppe oluyor gençlik
Keşke bu kadar sert vurmasaydın
Keşke maalesef çocuk sınıfta her hareketi yapıyor ve biz bir şey yapamıyoruz idare bile elimizden bir şey gelmiyor öhrenci her daim haklıdır diyor artık ögrencilerime ögretmen olmamalari gerektigini söyleyecegim
Sen haklısın tabiki sana bişey demiyorum ama maalesef işte farklı algı oluşuyor. kac yıllık öpretmensin
Bu yıl başladım
Anladım canını sıkma ama motivasyon kaybetme tamam mı
Aileyle görüş bence guzelce
Dünyanın pku cikti
Neden vurdun?
İstersen bu durumdan kurtarabilirim
Ceza alirsinnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?