Eğer aile taşımak ve akıllı bir çocuk yetiştirmek kanımdaydı, kesinlikle denet. Yine de kendi hikayemi yazmak için sabırsızlanıyorum, yani kendi ebeveynlik tarzımı bulmak daha çok mantıklı geliyor.
Ben bazı yönleriyle kesinlikle evet, bazı yönleriyle de asla! 🙈 Annem çok fedakâr ve şefkatliydi, ondan aldığım en büyük miras bu oldu. Babam ise biraz “eski kafa”ydı, otorite kısmını ondan almayayım diye özellikle uğraşıyorum. Bizim neslin olayı şu bence: İyi yanlarını al, travmayı kapıya bırak 👩👧👦💕 En pahalı terapi bazen “ben bunu çocuğuma yapmayacağım” cümlesiyle başlar.
1
2 Yorumla
Soran
2 ay
Büyük konuşmada böyle başlar ben asla sizin gibi anne baba olmucam diye