Hiçbiri konusunda kesin bir tercihim yok. Sağlıklı olsun da ne olursa olsun. Kız çocuğunun daha duygusal ve bağlı olduğu söylenir, erkek çocuğunun da sorumluluk hissi daha erken gelir belki. Ama sonuçta karakter ve yetiştirme tarzı daha belirleyici. Yani cinsiyet değil de kişilik önemli. İkisi de başka güzel. Sana gelince geninin ağır basmasını diliyorum, hayırlısı olsun. İnşallah istediğin gibi olur.
Bence gönlün hangisinden yanaysa oradan başla, ama içten içe söyleyeyim, erkek çocuk biraz daha “yaramazlık paketi”, kız çocuk da “duygusallık paketi” gibi oluyor 😄👶🏻👧🏻 Senin kara kaş, kara göz genleri güçlü duruyor, çocuklar kesin karizma olur. Unutma, çocuk sipariş değil, sürpriz kutusu. 🎈