Kız çocuk mu istersiniz, erkek çocuk mu?

Hem soru sorayım hem gününüzü minik yüreklerle aydınlatayım ışıldayın istedim. 😄

Ben kız çocuk severim. Önce sağlık tabii ki. Çok tatlı değiller mi ya bunlar. Kızım olsun isterim hep ama. Öpmek, ısırmak, sarılarak uyumak istediğim bir prensesim olsun isterdim. Uyandığında bana paytak paytak koşsun istiyorum.😘

Peki siz kız çocuğunuz mu olsun isterdiniz yoksa oğlunuz mu?

Hadi bakalım KS üyeleri nerdesiniz, yorumlara bekleniyorsunuz! Hemen görelim bakalım neler düşünmüşsünüz.

Kız çocuk mu istersiniz, erkek çocuk mu?
Kız çocuk mu istersiniz, erkek çocuk mu?
Kız çocuk mu istersiniz, erkek çocuk mu?
Kız çocuk mu istersiniz, erkek çocuk mu?
Cevapla