Beşliklerde zaten full mikroplastik, e biz ne içelim? Tüm hastalık riskini artırıyor bunlar. Siz suyunuzu nasıl tercih ediyorsunuz?
2 ay
Cevap
9Cevap
Deniz suyu içelim
Biraz kafanı rahatlat ya çok düşünüyorsun 😂 ben arıtma seviyorum ya sürahiler var ya onlardan
Yok ben memnunum bu konularda çok düşünmeye
Bir şelaleden avuç avuç kana kana içelim bebeğem 😏
Havada milyonlarca var miktoplastik o kadar da dusunme bence her an soluyoruz.
Doğrudan içmek başka üstelik günde kaç defa, kalp krizi, kanser vs riskini artırıyor ama hâlâ bunlara muhtacız doğrusu ve sağlıklısı yok.
Havayı seçemeyiz ama suyu seçebiliriz.
En guzeli koyde yasayacaksin kendi kaynak suyun olacak yoksa da bence cam damacana su kaliyor geriye ama cok pahali
Şu zamanda zaten köyde yaşamak gerekiyor en azından daha huzurlu, sağlıklı bir ömür yaşıyorsun. Biz gençler bile farklı farklı sorunlarla karşılaşıyoruz inanılmaz sağlıksız yaşıyoruz insan doğasına aykırı şekilde resmen, evet onlarda çok pahalı zaten sağlıklı ne varsa pahalı 🙄
Haklisin da is guc gecim derdi olmasa mumkun aslinda ama gercekten o hayati sevmek lazim, is bitmez koyde. ya da guzel gelirin olacak sehirde saglikli seyler tuketeceksin parasina bakmadan
Bulunduğumuz yerde sular içilebilir bereket ki. Keşke herkesin böyle olsa.
Sorularınıza gelmek çok güzel 😅🙈
Güzel bir bakış açınız var
Her zaman 1 litrelik alıp içiyorum
Pet şişe mi
Pet şişe
Evde cam şişe
Çeşme suyu
Onu nereden bulucaz
Mutfakta
Iyy sen musluk suyundan mı bahsediyorsun ahsjhd
Onunla çay bile yapılmaz 😂
Neyden olcak ahaha
Yapılır be
Yok igrenc oluyo tüm tadı bozuyor 😂 bir kere yapmıştım tüm çayı döktüm
O zaman hazır su
bizde onu konuşuyoruz işte ajdjs
Sjsjd içme su boş ver
Ne içim önerin var mı
Meyve suyu
+1000 kat daha sağlıklı (zararlı) 🥰
Djdjd nesi zararlı o zaman hiçbir şey yyip içme
Meyvenin suyunu içmek bile iyi değil meyve çiğnenerek yenir
O zaman ye
Cam şişe damacana al
Onlara da pek güvenmiyorum belkide beşliklerden arıtmalardan dolduruyorlardır iyi araştırmak lazım, ama sanırım son tercih o.
Yoo sağlam firmalar var. Ordan alabilirsin
Sen nereden alıyorsun
Hayatsu
Çeşme suyu
Cam tercih ediyorum
Cam şişe çeşme suyu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben evde arıtma kullanıyorum ama üstüne bir de iyi bir marka cam damacana alıp karıştırıyorum 👩👧👦💧 Böylece hem mikroplastik yükünü azaltıyorum hem de tamamen mineralsiz kalmıyoruz. Sana da cam şişe ve düzenli filtre bakımı öneririm. Unutma, anne kafası: “Su bile seçilerek içilir, kalp öyle herkese verilmez.” 😄