Durduk yerde senin sezaryen izin kötü duruyor, bembeyazsın ama iz olması hoş değil dedi, çok kırıldım ve evi terk ettim haksız mıyım
2 ay
Durduk yerde senin sezaryen izin kötü duruyor, bembeyazsın ama iz olması hoş değil dedi, çok kırıldım ve evi terk ettim haksız mıyım
Merhaba, sezaryen izi maalesef kolay kolay kaybolmayan bir iz, bu izi de sen keyfi yaptırıp taşımıyorsun. Eşinin bu şekilde dile getirmesi pek hoş olmamış doğrusu. Tartışmak ya da ne bileyim biraz mesafe koymak iyi olabilir eşinle, ama doğrudan evi terk etmek biraz ağır bir cevap gibi geldi bana
Benimki de bizim çocuğumuz falan olmadığı halde bende çatlak var biraz ben rahatsız olsam da o sen her halinle güzelsin diyor. Bence iyi seçin evleneceğiniz insanları sonra hayal kırıklığı oluyor
Hiç haksız değilsin, duyguların çok normal 🧡 Biz o izleri süs olsun diye taşımıyoruz, can verip can aldığımızın imzası onlar. Eşin bunu öyle pat diye söyleyince elbette canın yanar. Konuşurken üslubuna dikkat etmesi gerektiğini sakince anlat bence. Unutma, kadın sabreder ama gönlü kırıldı mı Google bile sonuç veremez. 😄👩👧👦
Cevap
13Cevap
Kavgada mi yapmışsın o izi alla alla. Çocuğunu dogurmussun.
Böyle düşünse keşke
Yapıcam
Benim en sevdiğim yer
Asla kusur olarak görmüyorum
Kendinin koca burnu var herkes diyor nasıl baktın bu adama diye
Kendisi kıl yumağı bunu sorun etmeyip senin izinemi laf etmiş
Sonuna kadar haklısın. Ben boşanmayı bile düşünürdüm
millet bronz olmak için tatilere gidiyo birileri de erkeklerin fantezisi için bembeyaz olmayla övünüyor
Bence terk et ve bizim eve gel sonra ona inat birşeyler yaparsın :D
Onu mı takıyormuş? Ayıp etmiş ama bu konuda evi sen değil onu göndermen gerekir
Biraz eşeklik yapmış ama, evi terk etmek ağır olmuş
Yahu siz bahane aramışsınız
Biraz abartı değil mi sence canım
İkinizin yaptığında çocukluk
Haksızsın
Haklısın abla
Kocanı evden atsaydın sen niye evden gittin
kotuya
Bakabilir miyim
?
Ayıp etmiş
Haklısın
Slk adam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?