Down sendromlu erkek kardeşim arkadaşım bizde kalınca odaya girmek isteyince nasıl davranmalıyım?

Arkadaşım bizde kaldı ve kardeşim down sendromlu, o da bizimle yatmak istiyor, 14 yaşında. Hayır olmaz falan filan dedim, atletleydi, abur cubur almıştık, sinirlendim kızdım, yastığını alıp odadan çıktı. Kardeşim erkek, market poşetini de yatağa attı. Ne yapmalıyım, onun için üzülüyorum ama kıza da ayıp oluyor diye bir şey yapamadım.
Down sendromlu erkek kardeşim arkadaşım bizde kalınca odaya girmek isteyince nasıl davranmalıyım?
Cevapla