İnsanların birinden yemek yapma beklentisini anlamıyorum?

Karısından, annesinden yemek yapmasını beklemesini anlamıyorum. Git dışarıdan ye veya marketten bir şeyler al ya da 3-5 dakikada zıkkımlanacak bir şeyler yap ye. Hiçbir şey bilmiyorsan internette binlerce yemek tarifi var. Kadınlarda hiç bu beklenti yok, annem yemek yapsa da yesem diye ne yiyeceklerse kendileri hazırlar yer. Erkeklerde neden karısından, annesinden yemek yapma beklentisi var?
İnsanların birinden yemek yapma beklentisini anlamıyorum?
Cevapla