7 aylık bebeğim hep beni yanında istiyor ya da babasını 2 dakika yalnız kalamiyor babası işteyken evde ağlar beni bunaltır?

şu an adam geldi hiç ağlamıyor ya bende mi sorun var ben anlamıyorum ya çok sıkıldım bu durumdan ne eşimle adam akıllı zaman geçiriyoruz ne uyuyabiliyorum tek başıma bunaldım eşim isterken ne adam akıllı oturup kahvaltı yapabiliyorum ne kahve içebiliyorum bebeğim çok sıkıntılı bir süreçte yalnızım da ne gelen var ne giden tek başıma çok zorlanıyorum

7 aylık bebeğim hep beni yanında istiyor ya da babasını 2 dakika yalnız kalamiyor babası işteyken evde ağlar beni bunaltır?
Cevapla