Bebeğim 6 aylık ve beni göremediğinde sürekli ağlıyor, ne yapmalıyım?

Beni göremediği zaman ağlıyor, telaşlanıyor. Benim yanımda yatınca uyanmıyor. Mışıl mışıl uyuyor geceleri. Ama beşikte çok sık uyanıyor. Ne yapmam lazım. Doğduğundan beri kucağıma aldım. Hala almalı mıyım ne yapmalıyım?
Bebeğim 6 aylık ve beni göremediğinde sürekli ağlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla