Emzik olmadığında bebeğim ağlıyor, ne yapmalıyım?

Emzik olmasin bebegim agliyor ne yapacagim. alistirmislar ben sezaryen halimdeyken ilgilenemedim.2 ayliktir.
Güncellemeler
+1 yıl
Mama ile besleniyor
Güncellemeler
+1 yıl
Agzindan dustumu hemen aglar
Emzik olmadığında bebeğim ağlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla