Ailemden farklı şehirdeyim. 1 kızım var 6 aylık. Eşim sürekli arkadaşlarıyla vakit geçiriyor. Çocuk olduğu için kendim çıkamıyorum da öyle bir yere. Evde artık çok bunaldım. Çıksam bazen bebeğimi alıp yürüyüşe gidiyorum mahalle arasında o kadar. Arkadaşlarıyla pikniğe gider, alışverişe çıkar, gezer tozar, ben istediğimde hep bir bahane uydurur. Haftasonları işi yok ama o hep arkadaşlarıyla plan yaptığı için evde yok. Geçen haftasonu AVM'ye gidelim mi dedim. Kızıma bir şeyler almam gerekiyordu. Küçücük kıza ne alacaksın, boş yere masraf yaptırma dedi. Daha geçen gün kaç binlik marka kıyafetler falan aldı kendine ama bana ve kızıma gelince hep gerek yok diyor.
Benim sütüm biraz az. Süt yapıcı besinler alacaktım, ona bile yok dedi. Sanki keyfimden istiyorum...
Benim sütüm biraz az. Süt yapıcı besinler alacaktım, ona bile yok dedi. Sanki keyfimden istiyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer