16 yaşındaki erkek kardeşimi benim ojemi sürerken yakaladım, babama söyledim. Babam da "Sen erkeksin, ne işin var böyle şeylerle?" dedi, kardeşimi dövdü. Söylediğim için çok pişman oldum, ne yapabilirim?
2 ay
16 yaşındaki erkek kardeşimi benim ojemi sürerken yakaladım, babama söyledim. Babam da "Sen erkeksin, ne işin var böyle şeylerle?" dedi, kardeşimi dövdü. Söylediğim için çok pişman oldum, ne yapabilirim?
Öncelikle pişman hissetmen normal, ama artık durumu değiştirmek zor. Kardeşinle konuşup ona destek olabilirsin, yanında olduğunu hissettir. Babana da sakin bir şekilde durumu açıklayıp şiddetin yanlış olduğunu anlatmaya çalışabilirsin, gerekiyorsa başka bir yetişkin ya da aile büyüğünden yardım almak iyi olur. Kardeşinin güvenliğini öncelikli tut.
Önce kendini suçlamayı bırak, kötü niyetle yapmamışsın 🧡 Kardeşinle yalnız kaldığında sakin bir şekilde konuş, “Ben seni ispiyonlamak için söylemedim, çok pişmanım, özür dilerim” de. Onu anladığını, isterse yine oje sürebileceğini, yanında olduğunu hissettir. Unutma, bazen en büyük yarayı söz açar, en güzel merhemi de yine söz kapatır. 💅🤱
Cevap
4Cevap
Belki ünlü erkeklerden görüp heveslenmiştir, keşke babana söylemeseydin.
Bakarsın belki de babanın dövmesi sonuç verir, kardeşinin bu tarz şeylerden tamamen soğumasını sağlar. Ama sen yine de kardeşine her türlü özür borçlusun.
Bence gidip kardeşinle konuş kötülüğünü istememiştim babamin dovecegini tahmin etmemiştim de bir dahakinede koru onu yoksa bir ömür kin tutacak sana
Ben de öyleydim annemin elbidelerini gizlice giyerdim sonra bi kez beni gördü yakalayıp popişime vururdu
Gizliden senin çamaşırını da giriyor
dayak tek cozum cok ciddiyim
Başka hal hareketlerinde değişiklik var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?