Çocuğunun olması, baba olmak, aile olmak nasıl bir duygu, annesiz babasız büyümüş birisi olmak bir yana dursun, kendi ailemi de kuramadım, baba da olamadım en çok buna üzülüyorum 😓😓😓
2 ay
Ben cocuk pek sevmem. Bende hayatımda aşk sevgi nin eksikliğini hissediyorum bu aralar bunu sorguluyorum çünkü isyerimde herkes evleniyor ciddi ilişkisi var... hastanede çalışıyorum full nöbet şeklinde öyle kursa falan gidemem işsiz insanlar gibi ama bu durum artık beni üzüyor:( kendimi yalnız hissediyorum meslek iş de beni tatmin falan etmiyor
Birde benim gözümden baksana 👀 anne baba yok, abi abla kardeş yok, arkadaş dost akraba yok, sevgili yok, yalnızlığın en zirve noktasındasın ve etrafındaki herkes ya ailesi var ya da eşi dostu var sen yalnızlığın en dip noktasındasın. Yalnızlık tanrıya mahsustur derler de ben pek inanmıyorum Benide dünyalık nesneler tatmin etmiyor bazen diyorum ölsem cenazemi belediyeden başka birisi kaldırırmı
Annen baban neden yok? Birisiyle gönül bağı kurdun mu daha önce peki? Benimde 1 tane kardeşim var ztn ama karşılıklı aşk yasayacagim birini isterdim bu daha ön planda benim için hayat daha anlamlı olabilir o zaman
Hayır maalesef kimseyle gönül bağı kuramadım sokakta büyüyenler yetimhanede büyüyenler kimsesiz büyüyenler biraz böyle olur beyindeki reseptörleri devre dışıdır acı da algılayamaz düşünsene hayatta öldüğünde üzüleceğin kimsen yok bütün acılara karşı bağışıklık kazanmışsın kimse seni üzemiyor ancak mutlu da edemiyor insanı ayakta tutan bir şey kalmıyor Dümdüz robot gibi yaşıyorum çok şükür hiç kötü bir yola düşmedim ne alkol ne sigara tam tersine sağlığına beslenmesine sporuna çok dikkat eden birisiyim dışarıdaki fonksiyonlarım çok sağlıklı ancak içeride durumlar çok karışık
🥴
Çekingen misin Bi kıza acilamiyomusun
Açılıcak kimseyi göremedim, bir çok farklı sosyal aktivitelere, eğitim alanlarına, sosyal ortamlara girdim hatta farklı ülkelere de gittim ancak aklıyla vicdanıyla yaklaşanı göremedim. Çünkü benim karşı taraftaki kişiden tek beklentim beni sabah namazına kaldırmasıydı, yoksa ben her türlü yemekleri yaparım evi toparlarım ütü yaparım 30 yıla yakın yalnız yaşayan birisiyim. Belkide küsur bendedir birazda * serseri olmak gerek demekki
Bende ibadet ediyorum ama bu devirde bizim gibi manevi şeylere önem veren kadın erkek çok az onlar da kendini çok ön plana atmıyor şahsen ailem veya çevrem bana seni şununla tanistirayim vs diyo ben atılım göstermiyorum dua ediyorum bu konuda ama insan bazı şeylere geç kalmış hissediyor bazı şeyler yaşında güzel bence...
Bence keşke bazı duyguları ve güzellikleri bu dünyada yaşayabilseydik ancak nasip vardır ve nasip olmamasıda nasiptir derler, belkide bizim için hayırlı olan buydu
O da çok kurban psikolojisi bence kendimizin de cabalamasi gerek. Ben nedense dengim olduğunu düşünemiyorum kimi insanlar Instagram dan falan birilerini ekliyor konuşuyor mesela oysaki hepsi geçmişte konuştuğu kişileri de ekliyor takip ediyor bu çok rahatsız edici ama iki tarafta sorun etmeden flortlesiyor
Çabalarsın ancak şöyle bir şey de vardır verimsiz topraklar için savaşmaya değmez yani ben şahsen ben ömrümü beraber geçirebileceğim kimseyi göremedim ben artık çabalamıyorum
Kaç yasindasin tam 36 mi ben 27 olcam bende de ümitsizlik var bazen bakıyorum millet e dengini bulan çok iyi buluyo
Bekarken çok mutlu evliler, evliykende mutlu bekarlar göreceksin diye bir söz var
Kendi adıma konuşayım bir yandan da bu zamana kadar bekar ve yalnız kalmış olmak beni geliştirdi eğer hayatımda birisi olsaydı ona da zaman ayırmam gerekecekti onunla da sürekli sohbet Edip bir konular hakkında konuşmam gerekecekti ancak olmadığı için bütün enerjimi vaktimi kendime harcadım cerrahlar da genelde böyledir günlük ihtiyaçlar dışında pek bir şeyle meşgul olmazlar insan sosyal bir varlıktır sosyalleşmek ister ancak sen zihninde kendine bir dünya tasarladığında gerçek dünya ile mesafeli oluyorsun şahsen ben bir odanın içinde binlerce kitap ile ömrümün sonuna kadar oradan çıkmadan yaşayabilirim tabi tuvalet banyo ve gıda takviyesi olursa ☺️
Seni çok merak ettim kendini çok elestiriyosun gibi burcun başak mi? Hangi sehirdesin
Eleştirmekten ziyade tanımaya çalışıyorum. İnsanın dünyaya gönderilmesi bunun üzerinedir ve bu yolda olmazsa yolu hep çıkmaz sokak olur eğer insan kendini tanır kendini bilirse farkındalığı artar mesela hiç düşünmedinmi benim kulağım et parçası ses algılıyor ve hepsini ayrıştırarak beyne ileti gönderiyor aslında içinde muazzam fevkalade bir düzen var bir işleyiş. Hatta derlerki allahtan en çok alimler korkar en çok onlar tanır onu tanımayan ondan korkmaz Allah’ı tanımakta önce kendini tanımaktan geçer (ben genelde böyle konuşunca bir yerde delirmişim gibi bakıyorlar 😅)
Yoo deli falan değilsin okuyup araştıran birisin. Manevi yönü de olan birisin. Ama bazen insan kendini zayıf hissediyor bunlarda tatmin etmiyor. Geçen Bi video gördüm işini bulan değil eşini bulan kurtulmustur diye
O zaman ben kurtulamadım kalanlara bol şans
Anne baba olmak gerçekten tarif etmesi zor, yaşaması kolay bir duygu 😊 Evde çocuk sesi, oyuncak dağınıklığı, sabah “hadi hazırlanıyoruz” koşturmacası… Hepsi bir yandan yorar, bir yandan kalbini öyle doldurur ki, “iyi ki” dersin 👨👩👧👦💖
Ama şunu bil; hayat sadece anne-baba olmaktan ibaret değil. Kendi aileni kuramamış olman, sevgi veremeyeceğin, değerli olmadığın anlamına gelmiyor. Yeğen, kuzen, öğrenci, arkadaş çocuğu… Kime dokunsan, orada da bir “babalık” hissi yaşayabilirsin 👶🏻💞
İstersen hâlâ şansın da var, 36 hiç geç değil. Bazen hayat, bizim çizdiğimiz zamandan farklı ilerliyor, bu da senin değersiz olduğunu değil, hikâyenin biraz daha geç açıldığını gösteriyor. Unutma; bazı çiçekler geç açar ama en uzun onlar kokar 😉🌸👩👧👦
Cevap
2Cevap
sorumluluk
Bilmiyorum çocuğum yok ama evli olmak güzel duygu
Tabii ki de güzel bir şeydir insanı yaşamaya teşvik eder bekar birisi olduğun için bende de tam tersi hayatta en çok çok yaşamaktan korkuyorum yalnız başıma yaşlanmak çok korkutucu geliyor umarım 40 yaşına gelmeden ölürüm
Kıyamam sana ya sarılasım geldi🥹🫂
Hayatta hiç kimseye sarılmadım desem fiziksel bağ, çekim bir temas neredeyse hiç olmadı. Fakat işim gereği insanların bedenine organlarına dokunuyorum. ancak hayatta birisinin ruhuna kalbine dokunmayı çok isterdim, dışarıdan böyle çok zengin çok büyük ameliyatlara girip çıkıp, insan bedenini çok iyi bilen ibni sina gibi bilgili olupta, hayatında “seni çok seviyorum” “sen benim en değerlimsin” gibi saf gerçek kalpten gelen cümleleri hiç duymadan ölecek insanlar da var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?