Kızım babasını aramasını istemiyor, öfkeden mi gururdan mı sizce ne yapmalıyım?

Kızımın babası neredeyse yıl olacak bayramda bile arayıp sormadı arkadaşlar ama kızım aramasını istemiyorum diyor bazen de alırsa götürürse diye öfkeleniyor acaba gerçekten babaya öfkesinden mi istemiyor yoksa özlediği halde gurur mu yapıyor bilmiyorum onu bir şekilde babasıyla görüştürsem sizce kızıma faydası olur mu bunun yoksa geri mi teper bu durum lütfen düşüncelerinizi bekliyorum 😒🙏🏻
Kızım babasını aramasını istemiyor, öfkeden mi gururdan mı sizce ne yapmalıyım?
Cevapla