Kızım ağlamıyor diye babannesi ağlatmamı istiyor?

Kızım 8 aylık, doğduğundan bu yanı çok ağlamaz hatta ağlayınca o kadar yeni bir şeymiş gibi geliyor ki bize, şaşırıyoruz.
Zor bir çocuk değil, oyuncaklarıyla güzel oynar, kitap okurum dinler, gece uykusu da çok güzeldir akşam sekiz sabah sekizde uyanıyor. Geceleyin 1 veya 2 kere mamaya uyanıyor içer içmez uykuya devam. Hatta uyuturken asla kucak istemiyor kendini yırtıyor.

Bu sefer kaynanam diyor, bırak biraz ağlasın ciğerleri çalışsın, hem gözleri parlar. Doğru mu bu dedikleri?
Bende zaten isterim ağlasın biraz.

Mesela uyku saati gelince bi o zaman huzursuz oluyor kendini çirkin yapıyor yalancıktan ağlıyormuş gibi yapıyor.
Aşıya götürünce iğne vurulduktan sonra işte o zaman gözyaşı döküyor sonra susuyor ama.
Sizce arada ağlamasını sağlamalı mıyım?

Kızım ağlamıyor diye babannesi ağlatmamı istiyor?
Cevapla