Kızım 8 aylık, doğduğundan bu yanı çok ağlamaz hatta ağlayınca o kadar yeni bir şeymiş gibi geliyor ki bize, şaşırıyoruz.
Zor bir çocuk değil, oyuncaklarıyla güzel oynar, kitap okurum dinler, gece uykusu da çok güzeldir akşam sekiz sabah sekizde uyanıyor. Geceleyin 1 veya 2 kere mamaya uyanıyor içer içmez uykuya devam. Hatta uyuturken asla kucak istemiyor kendini yırtıyor.
Bu sefer kaynanam diyor, bırak biraz ağlasın ciğerleri çalışsın, hem gözleri parlar. Doğru mu bu dedikleri?
Bende zaten isterim ağlasın biraz.
Mesela uyku saati gelince bi o zaman huzursuz oluyor kendini çirkin yapıyor yalancıktan ağlıyormuş gibi yapıyor.
Aşıya götürünce iğne vurulduktan sonra işte o zaman gözyaşı döküyor sonra susuyor ama.
Sizce arada ağlamasını sağlamalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer