Evlenmeyi ve çocuk yapmayı istemiyorsam yumurtalıklarımı aldırmak mantıklı mı?

Bu devrin hiçbir erkeğiyle evlenilmez, hepsinden nefret ediyorum, ömrüm boyunca evlenmeme kararı aldım, e haliyle çocuğum da olamayacak. Kadınlar zaten çocuk sahibi olma amacıyla adet döngüsü yaşıyor, hormon değişimi yaşıyor ve ben de bunları yaşamak istemiyorum. İleride kafam karışır da birine umut beslersem tüm ihtimalleri ortadan kaldırdığım için kafa karışıklığı da yaşamamış olacağım. Tamamen kurtulmuş olacağım ve aklımda bir şey kalmadan rahat bir şekilde yoluma bakabileceğim

Güncellemeler
2 ay
Bir kaç yumurtalığı dondurduktan sonra tamamen aldırmak daha mı mantıklı olur
Evlenmeyi ve çocuk yapmayı istemiyorsam yumurtalıklarımı aldırmak mantıklı mı?
Cevapla