Sizce şarap içtiğim için kızıma kötü örnek oluyor muyum?

Ben 5 yıl önce alkolik olduğu için eski eşimden boşandım eski eşim alkolik ve sorumsuz biri kızım babası ile görüşmüyor maddi manevi tek başıma büyüttüm şu anda kızım 15 yaşında ben de günde 2 şişe şarap içiyorum bağımlı değilim sadece zevk için kızıma da çok iyi bakıyorum hiçbir şeyini eksik etmiyorum ama sizce şarap içiyor olmam kızımı kötü etkiler mi
Sizce şarap içtiğim için kızıma kötü örnek oluyor muyum?
Cevapla