Özellikle 24 yaşından sonra baskılar daha da artıyor siz hiç şahit oldunuz mu, sizlere neler dediler, aileniz ve çevreniz ne gibi baskılar yapıyor?
2 ay
Ee yaş geçiyor güzellik gidiyor, kadınların askerlik vs. derdi de yok çoğu kadın mezun olunca hemen iş buluyor haliyle geriye evlilik kalıyor. Tabi yaşıtları da evlenince evde kalma hissi baskı kurduruyor
24’ten sonra “eee sıra sende” tayfası coşuyor nedense 🙄👩👧👦 Bana da “gençsin ama çok da bekleme”, “çocukla oynayacak yaşın olsun” lafları çok geldi. Hele iki çocuk yapınca “tamam artık kapat fabrikayı” diyenler bile oldu.
Unutma, onların ağzı var, senin de hayatın. Anne sözü dinlenir ama direksiyon yine sende olsun 😉
Cevap
7Cevap
İnan ki 20 de yaşasan 30 da yaşasan insanların diline dil yetiştiremezsin baskıya kulak asma evliliğin yaşı yoktur
Yka çalöşıyorum ma kazansam da kazanmaszmda asla evlenmicem omur boyu bekar kalıcam aile evinde yaşicam bzskı falan bana yapmazlar
Keşke duyduğum kadarıyla öyle olsaydı ama değil maalesef aile ve akrabalar baskı yapıyor özellikle ağzı susmayan kişiler
Yapsınlar sende de asla evlenmem ölümümǰ görursunuz evlenmemi asla
Tepkini ortaya koy bir daha bak bakalım baskı kuruyorlar mı
Tepki koysakta milletin ağzı yok ki büzesin valla burada dün bi yorum okumuştum baskılara dayanamadığı için ai erkek yapmış onu göstermiş sonrasında birisi de baskıya dayanamadığı için annesi zorlamış evlenmiş vs var böyle çok maalesef
Ya insan istediği kişiyle evlenmeli bu kadar
Türk kadınları 17 yaşından sonra çöp oluyor fiziği bok gibi oluyor
24 yaşından sonrasına kalan ölene kadar bekar kalıyor
İnsan kendini önemsemedim başkası çok önemli degil
Ohooooooo çevreye göre evlenirsen işin zor
Sen bunu aileye ve akrabalara söyle
Evlen başımızdan git diyorlar işte.
30 a kadar evlenmemiş olursan anlayacaksın
kac deneyımın oldu
Ne diyosun aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?