Evlilik baskısı neden hep kadınların üstünde, 30 yaş sendromu niye bu kadar abartılıyor?

Bazı erkekler neden kızlara “30 yaşına geldiğinde evde kedi bakarsın küflü yatağında ağlarsın” gibi şeyler söylüyorlar. Kadın 30 yaşına geldiğinde hurda oluyormuş erkek için durum tam tersiymiş bence bunun cinsiyeti de yok. Sizlere bir örnek vermek istiyorum diyelim ki ben 20'li yaşlarımın başında genç kız seven bir erkek ile evlendim ee ben yaşlandığımda eşim beni genç kızlar ile aldatmayacak mı? Ne bu kadınların üstündeki evlilik baskısı 30 olduğunda sana kimse bakmaz 20'lik kızlar rakibin olur bilmem ne diyorlar. 21 yaşımda düşündüğüm şeylere bak yeter nolur salın insanların özel hayatını ya kim nasıl mutluysa öyle yaşasın evlilik baskısı kuran teyzelerden hiç bahsetmek bile istemiyorum sırf bu toplumun baskısı yüzünden kadınlar erken yaşta evlenip sonra pişman oluyorlar yanlış anlamayın beni evlilik antisi değilim evlilik baskısı antisiyim
Evlilik baskısı neden hep kadınların üstünde, 30 yaş sendromu niye bu kadar abartılıyor?
Cevapla