Bazı erkekler neden kızlara “30 yaşına geldiğinde evde kedi bakarsın küflü yatağında ağlarsın” gibi şeyler söylüyorlar. Kadın 30 yaşına geldiğinde hurda oluyormuş erkek için durum tam tersiymiş bence bunun cinsiyeti de yok. Sizlere bir örnek vermek istiyorum diyelim ki ben 20'li yaşlarımın başında genç kız seven bir erkek ile evlendim ee ben yaşlandığımda eşim beni genç kızlar ile aldatmayacak mı? Ne bu kadınların üstündeki evlilik baskısı 30 olduğunda sana kimse bakmaz 20'lik kızlar rakibin olur bilmem ne diyorlar. 21 yaşımda düşündüğüm şeylere bak yeter nolur salın insanların özel hayatını ya kim nasıl mutluysa öyle yaşasın evlilik baskısı kuran teyzelerden hiç bahsetmek bile istemiyorum sırf bu toplumun baskısı yüzünden kadınlar erken yaşta evlenip sonra pişman oluyorlar yanlış anlamayın beni evlilik antisi değilim evlilik baskısı antisiyim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer