Z kuşağı ergen ilişkileri neden bu kadar yüzeysel ve çıkar odaklı gibi geliyor?

O kadar yedirip içiriyorlar, parasını döküyorlar belki bana verir ya da yüzeysel bir şey yaşarız. Önce kanka ayağı, sonra g*tt ayağı. Boşuna demiyorlar, elin sonunda bir şey olmazdan bitiyor her şey. Ergenlerle, akranlarıyla çıkan çıtırları anlamıyorum, hepsi ergen. Olgun dururken çocuklarla çıkılır mı

Z kuşağı ergen ilişkileri neden bu kadar yüzeysel ve çıkar odaklı gibi geliyor?
Cevapla