Z kuşağı neden bu kadar abartılıyor?

21 yasindayim bu kusakta yer aliyorum. Ben yasitlarimda ozentilikten baska hicbir sey gormuyorum. Sırf hukumete oy vermeyecekler diye neden bu kadar yuceltiliyor bu kusak? (Hukumeti savunmuyorum) etraf bombos genclerle doku tıkır tıkırlar. Sorsan ateist ama neden ateist oldugunu aciklayamiyor. (Dinci de degilim) Z kusagi adi altinda yapilan her turlu eylem ve yorumlara giciğim. Benim gibi dusunen var mi?
Z kuşağı neden bu kadar abartılıyor?
Cevapla