Yaş kemale eriyor 4 yıl sonra amca ve teyze dediğim insanların yaşlarına geleceğim 30 olacağım şimdiden abla denilmeye başladılar yavaş yavaş teyze denilen zamanlara adım adım birkaç sene kaldı 😂😂😂
2 ay
Bayramlarda kesintisiz el öpme olayım vardı. Çünkü ailenin en küçüğü bendim ve nefret gelmişti artık. Büyüyeyim de kurtulayım bu izdırapdan derdim hep 😂
Büyüdüm artık benim de elimi öpenler var evet hem de boyumdan büyükler maşallah yeğenler 🤣🤣
Ben mutluyum teyze olmaktan sizlere de tavsiye ederim ehehe
Valla ben 40'a geldim.. Vayy be hâlâ şaşırıyorum.. Bu siteye üye olduğumda 27'diydim..
Zaman su gibi degil bildiğin ışık hızında gidiyor.. Ben inanmıyordum böyle sözlere ama yaşadım.. Burdan bildiriyorum, zaman 17'den sonra ışık hızında gidiyor haberiniz olsun..
Çok bir şey değişmedi düşüncelerimde.. Sadece bedenim yaşlandı o kadar.. Ruhu hiç yaş almıyor insanın.. Hep genç..
Ben o yaştan 8 yıl daha ilerideyim her yaşın ayrı Bir güzelliği var sonuçta yerinde saymıyorsunuz hayat akıyor boş ver her yeni yaş hepimiz için hayırlı olur inşallah
Ruhumun yaşlandığını hissediyorum son birkaç senedir
27’den 30’a giden yol, korku tüneli değil lunapark treni gibi, inişli çıkışlı ama keyifli 🎢👩👧👦 Ben 28’im, iki çocukluyum, 30 kapıda. Umduğumu buldum mu? Bazısını buldum, bazısını ben yeniden tanımladım. “Teyze” demeye başladıklarında da “Genç teyze olayım bari” diye gülüp geçiyorum 😄 Unutma, yaş değil, kafa yaşı önemli; kırışık artar, dertler değil 😄
Cevap
14Cevap
Bulmadım.
Beklediğim den daha iyi daha kötüsüne hazırlanmıştım
herseyı ben sectım, ben yasadım, hiç umurum değil gecen de kalanda
Yaşlandık ama farkında değiliz 🤦🏻
Ben mutlu olurdum şahsen ömrümün yarısını tamamlamışım az daha sabreder imtihanlarımı sınavları mı bitirir sg olur giderdim şu dünyadan
Sallantılı yaşlardayım
Allah'ın dediği olur daa 😂
Amin cümlemizeee
Hep bulcaz umudu yordu
Hiçte bulamadım
Evet buldum her şey mükemmel
Yoooq
Mümkünse geri gideyim ben
30 dan sonra başlıyor her şey...
Yaşlanıyoz
Peki sayılmaz
Çok şükür.
maalesef
Pek degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?