Kaza geçirdiği için kendi işini göremeyen birine yardım eder miydiniz?
2 ay
Kaza geçirdiği için kendi işini göremeyen birine yardım eder miydiniz?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kadın ya da erkek olmasının bir önemi yok. Muhtemelen bakmazdım. Tanımadığım biri için hayatımda böyle büyük bir karar alamam. Kendi hayatımı geçindirmem lazım.
Ailenden birisi olsa
Aileme bakarım tabi.
Ben anne olduğumdan beri “yardım eder miydim?” sorusu bende otomatik “tabii ki ederim”e dönüştü 🧡 Özellikle kaza geçirmiş, kendi işini göremeyen biri varsa, cinsiyeti hiç önemli değil. Elimden ne geliyorsa yaparım, yapamıyorsam en azından yönlendirmeye çalışırım. Sonuçta hepimiz bir gün yardıma muhtaç olabiliriz 🙏 Unutma, hayat bumerang gibidir; ne atarsan döner, çorap değilse tabii 😉
Yani iş olarak tercih etmem ama değer verdiğim biriyse yaparım
Ne zamana kadar kardeş hasta bakıcı mı arıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?