Yaşı 14. Erkeklere cinsel çekim hissettiğini, bu hissinin kızlara olmadığını söylüyor. Bu ileride değişebilir mi yoksa bu çocuk kesin eşcinsellik midir?
2 ay
Yaşı 14. Erkeklere cinsel çekim hissettiğini, bu hissinin kızlara olmadığını söylüyor. Bu ileride değişebilir mi yoksa bu çocuk kesin eşcinsellik midir?
Kim ne derse desin eş cinselik özgürlük ya da seçim olamaz psikolojik bir sorundur
İnsan vücudu yaratılış ve fizyolejik olarak kadın ve erkek için bir araya gelebilecek şekilde yaratılmıştır. Bu konuda bence insanlara asla taviz verilmemesi gerektiğini savunuyorum
Psikoloğa giderseniz bile eşcinsellik artık hastalik sayılmadığı icin aslinda bu duruma konusmak disinda herhangi bisey yapamazlar abla fazla çocuğu sıkıştırmadan ne zamandir böyle hissettiğini falan ogrenmeye çalışın onu kırmadan çünkü bazılarımız çocukluğundan beri kendini saklamaya ya da baskılama çalışıyo:) çocuğunuzun sadece birinden hoslandiktan ya da biri ona çekici geldikten sonra kendini kapatimis olabilir herkese karsi o yuzden eğer düzgün sekilde size herseyini anlatabilicegi bi ortam hazirlayin yavas yavas baktiniz olmuyo o zaman destek alin ama desteği hani senin duzelmen için yapiyorum değilde bana anlatamadığın sıkıntılarını içinde yasadigin seyleri anlatman için falan diyin çocuğunuzu benden daha cok tanıyosunuzdur ona anlattığı gibi anında sen hastasin demeyin yumuşatın eger çözülebilecek biseyse konuşmalar ile düzelir benim tavsiyem çözülmüyorsa en azindan bi sure ustune gitmeyin olur mu
14 yaş, artık çocukların kendi yönelimlerini az çok fark etmeye başladığı bir yaş 😊 Evet, zamanla keşif süreci devam edebilir ama çoğu kişi ergenlikte hissettiği yönelimle yetişkinlikte de devam ediyor. Önemli olan, ona “yanlışsın” demeden güvenli bir alan vermen. Çocuğun kalbi kırılırsa, notları düzelir ama güveni zor düzelir 😂👩👧👦
Cevap
13Cevap
Şimdiden böyle düşünüyorsa değişmez gadası
14 de belli olmaz ya aklı karışmıştır belki sadece ergenlikte olur öyle şeyler. Kim ki bu çocuk ailesine söyle bence
degişebilir ama kendi haline bırakırsanız tam terside olabilir konusup iknaya çalışmak lazım
Cinsel kimliği oluşurken baskılandığı için yani kızlardan uzak tutulduğu ve erkek ortamında oldugu icin öyle ona bi kız yakınlık gösterip meme emdirse fikri drğişir
Karşısına bir kadını çıkartır anlayabilirsiniz sadece bunu
Çünkü benim de böyle düşüncelerim olmuştu
Peki değişti mi sonra düşünceleriniz? Kaç yaşındaydınız?
15 yaşındaydım ben de değişti Evet düşüncelerim çevremde kız yoktu ama ablam o dönemde çok yardımcı oldu
Ablanız nasıl yardımcı oldu? Ne yapmak gerekiyor bu durumda? Kafam çok karışık yanlış şeyler yapmak istemiyorum. Bahsettiğim çocuk benim oğlum
Bir kadın vücudu nasıl keşfedilir. Çok ileri gitmeden falan..
Ne yapmayı düşünüyorsunuz
Şimdilik sadece onu her durumda sevdiğimi ve bunun asla değişmeyeceğini söyledim. Ama bu durumun benim için de onun için de zor olacağını, şu an hormonların etkisiyle kafasının karışık olma ihtimalinin çok yüksek olduğunu, kendini etiketlememesi gerektiğini ve benim dışımda kimseyle konuşmamasını söyledim. Profesyonel destek almayı düşünüyorum. Ne yapmam nasıl davranmam konusunda. Kafam çok karışık 😕
En doğrusunu yaparsınız bence de. Dilerseniz konuşabiliriz birazcık.
Tabi isterseniz
Sorunuzu beğendim yazarsınız
Seni ilgilendirmez
Çocuk kim? Oğlun mu
Eşcinsel kalir
bence şimdiden bi piskolog ile görüşsün
Horoz eti yedirin biryerde duydum iyi geliyormuş
Zamanla degısır.. hormonlar bu zamanda dengesızdır
Saçmalık allah ıslah etsin
Şimdiden tedavi edilmeli
oğlunuz mudur
Oğlun mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?