• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Çocuğun eşcinsel olduğunu açıklarsa tepkin nasıl olur?

AyşeAfraa
AyşeAfraa Takip Et
FenomenMaster Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Çocuğun eşcinsel olduğunu açıklarsa tepkin nasıl olur?
Çocuğun eşcinsel olduğunu açıklarsa tepkin nasıl olur?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatta belki de en çok cekindigim konuların başında geliyor.
    Bazı gençlerin bunu özenti için yaptığını düşünüyorum.
    Kesinlikle karşı olduğum durum ama anlayışlı olmaya çalışırım.

    Elimden gelen her şeyi yaparım sanırım.
    Onu incitmeden ama bunu neden istediğinin derinine inerim.
    Mutlaka bir uzamandan yardım alırım.

    Bu durumun çocuğumun elinde olmadan gelişen bir durum olduğunu öğrenirsem de etrafta ki her şeyden uzak tutarım.
    Topum pskolojisinin etkisi altına girsin istemem.
    Özel hayatını da gözler önünde yaşamamasını isterim.

    Yine de Allah korusun...

    3
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nedruî
    Nedruî Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocuğum böyle hissediyorsa, düşüncesi böyle ise, ona hasta muamelesi yapmak yerine anlamaya çalışırım.

    Tercihinden emin olup olmadığını sorarım, emin değilse ona tercihinin zorluğunu anlatırım, mutlu olacaksa tercihinin arkasında durmasını söylerim. Asla tercihini kötü etkileyecek bir şey söylemem.

    Tercihinden eminse ona köstek olmak yerine, destek olurum. Tercihine saygı duyarım. Kendine çok dikkat etmesini, bana her zaman danışabileceğini söylerim. Onun güvenini kazanırım.

    Sonuçta o benim kanımdan, canımdan evladım, benim bir parçam. Tercihlerine saygı duymam, onu her şartta korumam ve babalık güvenini ona sağlamam gerekiyor.

    Nedruî 🌿

    3
    2 Yorumla
    • Nedruî
      Nedruî
      +1 yıl

      Görüşümü seçtiğiniz için teşekkür ederim. 🙏🏻

      Yorumla
    • AyşeAfraa
      AyşeAfraa
      +1 yıl

      Rica ederim 🙂

      Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ben saygı duyarım ama topluma açıklamasını istemem. Çünkü bu toplumda bu durum ağır bir psikolojik yıkım getiriyor ve herkes bunu kaldıramayabilir. Zaten hayat yeterince ağır yükler veriyor , bir de extradan bu yükü almaya gerek yok. Açıklama , içinde yaşa derdim.

    2
    0 Yorumla
  • hhaoaon
    hhaoaon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 70%
    +1 yıl

    Saygı duyarım ama böyle şeylere karşıt bir ülkede yaşadığımız için korkar elimden geldiğince korumaya çalışırdım😊🌹

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

50

Cevap

46

Cevap

  • Shazam6
    Shazam6 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı.

    Gorusleri okuyorumda aşiri itici asarim keserim tayfasi toplanmis onlarinda bir birey olduklarini ve bunun tedavisinin olmadigini ne zaman anliyacaklar acaba gerci biz goremeyiz o gunleri o kesin neyse soruya geleyim
    Bir sey yapmam yaninda olurum saygi duyarim ne istiyorsa onu yapsin
    Çevresine zarari olmayan bir durum icin cocugunuza niye kotu davranirsiniz ki?

    7
    18 Yorumla
    • angelblackangel
      angelblackangel
      +1 yıl

      Çok haklısınız

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      İyi araştır Amerika'da ilk başta hastalık olduğunu araştırıp kabul ediliyor sonra (oy birliğiyle) bir daha karar veriyorlar araştırma yapmadan oybirliğiyle hastalik olmadığını söylüyorlar biri bilime biri seçimle hangisi doğru...

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      şu an ben amerikayla ilgili bir sey mi soyledim? İnsanlarin dusuncelerinin sacma olmasindan bahsettim o zaman amerikadakilerde sacma dusunuyormus ne diyim? Ayrica bunun hastalik olmadigi onaylanmisti senin bahsettigin hangi bilim acaba?

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      İyi okuyun lütfen hastalık olup olmaması orada araştırılmış diyorum.

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Bu düşünce değil bilimsel araştırma diyorum.

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Sen benim yazdığım yazıyı okumamışsın belli...

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Tamam ben de kaynak ver diyorum iste?

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Kaynak ver demedin şu an diyorsun benim bir daha araştırma yapmam lazım.

      Yorumla
    • angelblackangel
      angelblackangel
      +1 yıl

      @OOztas42 bilime bu kadar bağlıysan güncel bilgileri takip etmeni öneririm.. bilim değişkendir, ki durağan olması saçma zaten

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      @angelblackangel Oy birliği ile değişkenlik göstermesi saçma ama deneyler yapılır araştırma yapılır...

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Hastalik demeleri bile sacmalik ne deneyi ya oldu bir de denek olsunlar o kadar dışlanma, ölüm yetmiyormuş gibi

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Denek aşağılık bir şey mi?

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Bunları hormon ile düzeltebiliyorsan bu hastalıktır. Bazıları sadece zevk aldığı için kendini eşcinsel zannediyor git ağaca sürtün zevk alırsın zaten.

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Denek olmak guzel bisi mi sence? Tabi hic oyle bi muamele gormediysen anlamazsin

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Hormonla duzelcek bir sey degil bi igne yapip veya hap verip hetero yapamazsin insanlari

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Ben sana kanıt getirsem sen bana inanacak mısın?

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      https://youtu.be/EDktzyUL390 izleyebilirsin 30 dakika dinleyebilir misin bilmem uzun deme izle...

      Yorumla
  • İsmisiktiret
    İsmisiktiret Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Asla onu kendimden uzaklaştıracak sert tepkiler vermezdim. Böyle bir hissi var ise zaten hormonal bozukluktan hissediyordur istekli ya da isteksiz durumu anlatıp tedavisini olması için elimden geleni yapardım tedavi olduktan sonra da aynı hissediyorsa yani bir hastalıktan dolayı değil gereçkten hala bir sevgi kaldıysa eşcinsine saygı duyardım. Ama tedavi olduktan sonra böyle bir his kalacağını düşünmüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Zeusscuk
    Zeusscuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapacak birşey yok ne yapabilirim? Kendi tercihi sizden birisi cinsel yöneliminizi değiştirmenizi istese yapabilir misiniz? Saygı duyarım insan öldürmüyor, hırsızlık yapmıyor kimseye zararı yok. Sevişmekten zarar gelmez hak yiyenlerden, hırsızlarda korkun.

    1
    0 Yorumla
  • bayangreen
    bayangreen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 93%
    +1 yıl

    Korktuğum bir durum. Eğer olursa öyle birşey tedavisi için elimden gelenin en iyisini yaparım. Onunla konuşur yanında olurum, ona anlatmaya çalışırım. Uzmandan destek alırım. Ama devam ederse gerçekten iyi bir tepki de vermem bir süreden sonra. Müslümanlar için ters düşen bir durum en iyi örneği Lut kavmidir. Allah korusun inşallah böyle birşeye çevre etkisiyle özenmez çoğu zaman merak insanı bu hale düşürüyor. Yani umarım öyle birşey olmaz.

    3
    7 Yorumla
    • ec0910
      ec0910
      +1 yıl

      Destek alınacak birşey değil kanka bu. Normal

      Yorumla
    • bayangreen
      bayangreen
      +1 yıl

      Normal birşey değil bu kendini kandırma. Normal olmayan birşey daha var sizin buna aşırı normalmiş gibi davranmanız. Müslüman değilseniz sizinle tartışmayacağım ancak müslümansanız şaşırırım doğrusu.

      Yorumla
    • ec0910
      ec0910
      +1 yıl

      Müslümanım elhamdulillah. Lgbt de cinsel ilişkiye girmek günah, aşk günah değildir

      Yorumla
    • bayangreen
      bayangreen
      +1 yıl

      Cidden şaka gibi birde savunmaya çalışıyorsunuz hala. Cahille tartışmak iyi değil diye biliyorum çünkü aptal gibi savunacağınızdan eminim. Müslümanım Elhamdülillah demenizden şüphe ettim doğrusu.

      Yorumla
    • ec0910
      ec0910
      +1 yıl

      Şüphe etmek size kalmadı acıkcası. Herkesin kendi düşüncesi ama saygı duymak zorunlu arkadaslar desteklemeseniz bile herşeye saygı duymalıyız taciz tecavüz dısında

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Çocugun dogdugunda senin dinine inanmak zorunda degil artik sunu anlayin ve o da bir birey ayrica bu tedavi edilebilecek bir sey degil dogustan gelen bir sey? Bir igne yapip veya hap yazip hetetoya donusturemiyorsunuz yani dogustan geliyor madem dininize tersse siz hic cocuk yapmayin yani oyle olma ihtimali var sonucta cocuga yazik sizin gibi bir ailesi olucak.

      Yorumla
    • bayangreen
      bayangreen
      +1 yıl

      @Shazam6 Size kalmadı bunu söylemek ☺️ siz belkide bunu söyleyecek en son kişisiniz. Doğuştan böyle birşey gelmez beyfendi. Tedavi görmesini isterim doğuştan gelen birşey olsa bile bu, bunun normal birşeymiş gibi karşılamak mümkün değil hele ki böyle bir ülkede. Ama tabiki dediğim gibi bana bu cümleleri söyleyecek son kişisiniz belkide.

      Yorumla
  • _sencenasıl_
    _sencenasıl_ Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 61%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    eşcinsellik son zamanlarda özendirilen birşey öncelikle onun gerçekten öylemi olduğunun yoksa bi özenti akımınamı kapıldığının kesin olarak ortaya çıkmasını sağlarım

    4
    0 Yorumla
  • Katreyn
    Katreyn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Öncelikle özentilik mi Yoksa Gerçektenmi öyle hissediyor bunu araştırırım eğer ki gerçekten öyle bir duygusu varsa içinde bastırmasını istemem tedavisi varsa ilk onunla toparlamaya çalışırım olacak gibi değilse saygı duyarım

    2
    0 Yorumla
  • isibala
    isibala Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    ola bilir bu hayat bu basimiza ne geldigini bilemeyiz cok kotu olaylar geldi basima. kollamaya calisirim co ugumu yapacak bisey yok yani insan sonucda oldugu guibi kabullenmek lazim onu. cocugum yok burdan hemde allaha deyiyorum souzmu onca basima kotu olayalr geldi bu durumuda yapama nolursun benimle alay edecekelr beni istemeynler dusmanlarim falan dusmanalrim cok benim yapma bunu nolursun sana yalavariyorum sirf alay konusu olmamaktan otru yoksa ayrimcilik yapmama.

    0
    0 Yorumla
  • Senatoryumss
    Senatoryumss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    feminist ben tahmin ettiğim gibi erkeklerin çoğu red ederim psikoloğa gitsin bakmam gibi ezikler ken kadınların çoğu destekliyor ya da iyi karşılıyor ahh artık anlasalar bir kızın kıza aşık olması ya da erkeğin erkeğe aşık olması normal birşey hastalık olsa idi sonradan gelen birşey din kitaplarında yer alacak kadar eski olmazdı bu içten gelen birşey virüs değil kabullenin normal birşey bu

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    Baygınlk gecirecek kadar ayıplayacak deglm aşk cinsiyetsizdr diye onu destekleyecek de deglm böyle mahrem bir konuyu özelini bana actıgı icin onu cesaretinden dolayı önce tebrik ederm ve adı üstnde daha cocuk oldugunu düsuncelerinde sabit olmaması gerektiginde fikirlerini degistirebilecegini söylerm veya karsı cinsle ilgili bir yara mı aldn onları secemeyecek kadar tiksinc buldugn ne var diye sorarm şuuraltına inmeye calısırm

    0
    0 Yorumla
  • Raskollnikoov
    Raskollnikoov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden böyle olduğunu anlamaya çalışır ılımlı yaklaşırdım ve psikolog eşliğinde normal olanı göstermeye çalışırdım

    4
    0 Yorumla
  • Fimwë
    Fimwë Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Tek soruyla cahil mıknatısı gibi bütün alt kültür eziklerini toplamışsın tebrik ederim.

    Kafanıza vura vura insanların hayatlarına saygı duymayı öğreteceğiz.

    5
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 629 cevap paylaştı.

    Üzülürüm, sebebi toplumda kabul görmesinin zor olacağıyla alakalı tamamen. Kimin kimi s. ktiğine bu kadar karışılmasından pek hoşlanmıyorum

    3
    0 Yorumla
  • catloovee
    catloovee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Saygı duyarım. Çünkü onun hayatı ve onun yaşamı. Eğer karşı çıkarsam onu kendimden daha da uzaklaştırmış olurum. Önemli olan her kararında yanında olmak. Ama bu kararın geçiçi bir şey olmadığını, önemli olduğunu ve ileride onu nelerin beklediğini anlatırım.

    1
    0 Yorumla
  • isimbulamadim7378
    isimbulamadim7378 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Herhangibi bir tepkim olmaz ben karşı cinsimden hoşlanıyorum diye oda karşı cinsinden hoşlanmak zorunda değil

    2
    0 Yorumla
  • umutluolvegülümse
    umutluolvegülümse Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 840 cevap paylaştı.

    Saygı duyarım tabii ama bunun tedavi edilmesi lazım yani gidipte çocuğuma sen neden eşcinselsin olamaz böyle bir şey diyemem.

    2
    0 Yorumla
  • Bsksmfddddd
    Bsksmfddddd Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben yıllardır çocuk tedavisi gördüm ve çocuğum olmadı. Normalde karşıyım dinimiz yasakladığı için. Ama çocuğum olsa böyle bir durumu olsa kıyabileceğimi sanmıyorum. Umarım büyük konuşmamışımdır.

    1
    1 Yorumla
    • Khrysopelea
      Khrysopelea
      +1 yıl

      Enerji kesinlikle konuştuğumuz şeylerden de sorumluyuz.

      Yorumla
  • Giethorn
    Giethorn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    Psikologa getirmeyi denerdim sanirdim yapacak fazla bisey yok evlat reddedemezsin.

    1
    0 Yorumla
  • Realgar
    Realgar Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    İstemem tabi öyle bir şey, ama olursa da yavrum o benim, her şekilde yanında olurum.

    1
    0 Yorumla
  • öylesineeqqq
    öylesineeqqq Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Dini olarak ve toplumumuza aykırı olan bir şeyi ben kabul etmiyorum çocuğuma gelecekte elimden gelen eğitimi ya da gerekli bilgileri veririm... bizim kültürümüzde olmayan bir şeyi gelip de kabul göremem
    seçimi kendine ait olan şahıslar var beni ilgilendirmez ama çevremde o kişiler olamaz...

    0
    0 Yorumla
  • RubbieRolePlayy
    RubbieRolePlayy Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Benim açımdan kabullenmesi çok zor olur. Muhtemelen direkt ilişkimi keserim ama sahipsiz bırakmam. Annesi vazgeçemeyeceği için annesi üzerinden koruyup kollamaya devam ederim.

    0
    0 Yorumla
  • OOztas42
    OOztas42 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 301 cevap paylaştı.

    18 yaşındaysa evin dışında yaşayabilir sonuçta kendi kararlarını verecek kadar büyümüş. 18 yaşının altındaysa hayır olamaz ebeveynler bu olaya karışabiliyor.

    0
    1 Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Neden dislike buda benim vatandaşlık hakkım :d

      Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir süre onu erkek ya da kız olduğuna ikna etmeye çalışır onu buna özendirmeye çalışırdım. Ha baktım olmuyor onu olduğu gibi kabul ederdim.

    1
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Kendi bilir yönelimi böyleymiş demek ki ama konuşmak isterdim ya ne zaman nasıl farkına vardın vs vs

    2
    0 Yorumla
  • Prince12345678
    Prince12345678 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yani kendi isteği değil doğuştan gelen. birsey yaradan onu oyle yaratmış yapacak birşey yok saygi duymaktan başka

    1
    0 Yorumla
  • MRPalace
    MRPalace Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Cinsel tercihine saygı duyduğumu ve dikkatli olmasını söylerim. Eşcinsel olması onu sevemeceğim anlamına gelmez.

    0
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    İlk önce bir doktora götürürüm ama korkutmam o benim çocuğum kıyamam ki isteği ve benliği ne yönde ise o yönde hareket ederiz

    0
    0 Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Nasıl Bi lanet günah batagında oldugunu anlatırım seçimini yap derim

    1
    0 Yorumla
  • Cmn24
    Cmn24 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 64%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 994 cevap paylaştı.

    olumsuzluklar karşılaşmamak için çocuksuz hayat kampanyasına destek verenlerdenim 😄

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Tepkim olmaz tercihinde yanında olmak dışında bir şey yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    😂🤣 pes edene kadar devam. İnadima dayanamayacagi için mecbur düzelecek

    0
    0 Yorumla
  • notmebaby
    notmebaby Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok ağır bi şekilde tepki vermem tedavi etme gibi düşüncesine girmem ruhsal açıdan zararı olucağını düşünerek onu anlamaya dinlemeye çalışırım.

    1
    0 Yorumla
  • nasıloluyoya
    nasıloluyoya Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sokaktaki bir insanın bile duygularına ve kişiliğine saygı duyuyorken bunu çocuğumdan esirgeyecek değilim. Benim için bir şey değişmez. Sadece biraz korkarım. Çünkü ne yazık ki yaşadığımız dünyada, ülkede zarar görme ihtimali çok yüksek.

    0
    0 Yorumla
  • kralinmuhafizi
    kralinmuhafizi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hangi çocuk? Ne çocuğu kardeşim yok öyle bişi denedik olmadı.

    1
    0 Yorumla
  • emir2941
    emir2941 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Düzelmesi icin elimden geleni yaparım sonuçta bunu o istemedi doğuştan cahil cahil asarım keserim diyorsunuz

    2
    0 Yorumla
  • Sahtekarsavar01
    Sahtekarsavar01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evladıma doğru yolu gösteririm tedavi olanlar var ve düzeliyorlar o tedavi eden kuruma götürürüm. Derdi neyse çözeriz yeter ki fıtratı bozulmasın.

    2
    8 Yorumla
    • bonichang
      bonichang
      +1 yıl

      ilk bi kendin tadavi ol

      Yorumla
    • bonichang
      bonichang
      +1 yıl

      tedavi*

      Yorumla
    • Sahtekarsavar01
      Sahtekarsavar01
      +1 yıl

      @bonichang benim fıtratım bozuk değil ki hayırdır ananıza mı sövdük de tedavi olmam gerekiyor?

      Yorumla
    • bonichang
      bonichang
      +1 yıl

      git zihnini duzelt 😟 yazik sana

      Yorumla
    • Sahtekarsavar01
      Sahtekarsavar01
      +1 yıl

      @bonichang önce dinlemeyi bilseniz keşke de sonra zihniyetten bahsetseniz...

      Yorumla
    • bonichang
      bonichang
      +1 yıl

      bi sey mi anlattin knk neyi dinleyeyim

      Yorumla
    • Sahtekarsavar01
      Sahtekarsavar01
      +1 yıl

      @bonichang sordun mu ki hemen azarladın.

      Yorumla
    • bonichang
      bonichang
      +1 yıl

      e ne anlatiyosan anlat ona yazayim bi sey de demedik ki

      Yorumla
  • D_Papaya
    D_Papaya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sonuç olarak o da bir birey ve kendi alacağı kararlara saygı duymak zorundayım. Ebeveyn olarak sadece bu süreçte ona yardımcı olmak gerekir. Onu yalnız bırakmak ya da aşağılamak hiçbir işe yaramaz..

    0
    0 Yorumla
  • Rminkıllıgotü
    Rminkıllıgotü Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Tepkim olmaz ister hetero olsun ister homo sorun yok her türlü arkasında olurum

    2
    0 Yorumla
  • Shxrkz
    Shxrkz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Olumlu karşılarım ve onu desteklerim

    2
    0 Yorumla
  • Temuxy
    Temuxy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Arkasında dururum kesinlikle aksi iddia olunamaz

    2
    0 Yorumla
  • lebowski148
    lebowski148 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 78%
    +1 yıl

    Giren bana değil ona sonuçta umrumda olmaz

    2
    0 Yorumla
  • alpella07
    alpella07 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    bende eşcinselim... evlatlık alırım ve eşcinsel olduğunu açıklarsa daima onun yanında olur desteklerim

    0
    0 Yorumla
  • yabuseydegilmi
    yabuseydegilmi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Türkiye'de çok yorulursun, çok yıpranırsın hep bir şeylerle ve birileriyle savaşmak zorunda kalırsın, kaç kurtar kendini derim.

    0
    0 Yorumla
  • Zelihatmr
    Zelihatmr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tepkim olmazdı önceden nasılsak yine öyle ilişkimiz olurdu :)

    1
    0 Yorumla
  • willow-12
    willow-12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Gelip bana söylemesi bile zor olacaktır ona. Ama o bunu başardıysa sonuna kadar desteklerim.

    1
    0 Yorumla
  • SeaSs_
    SeaSs_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 96%
    +1 yıl

    her türlü yaninda olurum

    1
    0 Yorumla
  • ЕlDorado
    ЕlDorado Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Anlayışla karşılarım ve saygı duyarım :))

    1
    0 Yorumla
  • mayk55
    mayk55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    kzlara yönelmesi icin gnl eve gtrrdm mili yprdm büyük ihtiml meraktan o yola girmistir

    0
    0 Yorumla
  • ismailkya
    ismailkya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    O an biraz şok olurum ama o an konusacagimi sanmam biraz dusunur oyle konusurum sanirim

    0
    0 Yorumla
  • melikey89
    melikey89 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yapicak bisey yok bir insanada baski yapamayizki tercihi onun ama escinsel olmasini istemem tabiki

    0
    0 Yorumla
  • delioghlan
    delioghlan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    çiçeğine koyarım yaa bilmem aslında insanın kendi çocuğu olunca da bişey diyemiyor

    0
    0 Yorumla
  • bericik
    bericik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 58%
    +1 yıl

    saygı duyar, kimseye ezdirmezdim.

    2
    0 Yorumla
  • Barbarok
    Barbarok Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Öyle şey olamaz, müsaade etmem.

    2
    0 Yorumla
  • QNøbødy
    QNøbødy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    cinsiyetini değiştiririm

    1
    0 Yorumla
  • Khrysopelea
    Khrysopelea Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 94%
    +1 yıl

    Bunu duymaya henüz hazır olduğumu düşünmüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Yağız2020
    Yağız2020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    Psikologa götürürüm asla kötü davranmam

    1
    0 Yorumla
  • prensesmari
    prensesmari Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 85%
    +1 yıl

    Üzülürüm düzelmesi için uğraşırım

    1
    0 Yorumla
  • selmma44
    selmma44 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Allah bizleri böyle bişeyle sınamasın

    1
    13 Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      @selmma44 arkadaş olalım mı malatyalı kardşeim :D

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Malatyalı değilim 😂üzgünüm

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      olsun yine de arkadaş olalım @selmma44 istersen finansal kölen de olurum seve seve

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Ya bi git işine ya

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      vallahi ciddiyim 500-1000 atarım

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Bu nasıl bi yokluk bro. İstemez sağol

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      yokluk meselesi değil zevk meselsi

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      @selmma44 at bi dm ölmezsin ya

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Atmıyorum bro

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      @selmma44 evde kalırsın inşallah suratını köstebekler yer kimse yüzüne bakmasın inş

      Yorumla
    • selmma44
      selmma44
      +1 yıl

      Terbiyesiz defol git

      Yorumla
    • muratistanli
      muratistanli
      +1 yıl

      sen defol :D

      Yorumla
  • N1ghTGirl
    N1ghTGirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sonuna kadar desteklerim ve çok mutlu olurum 🌈

    1
    0 Yorumla
  • heskod
    heskod Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 54%
    +1 yıl

    Evden kovarım evlatlıktan red ederim

    1
    0 Yorumla
  • bismut
    bismut Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Vay çakkal çay koy da içelim derim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çocuğun eşcinsel olduğunu açıklarsa tepkin nasıl olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocuğunuz size eşcinsel olduğunu açıklasa nasıl tepki verirdiniz? 25 cevap verildi
İlerde çocuğunuz eşcinsel olduğunu söylerse tepkiniz ne olur? 8 cevap verildi
Çocuğunuz eşcinsel olduğunu açıklasa ne yaparsınız? 8 cevap verildi
Çocuğunuz eşcinsel olduğunu söylese ne tepki verirdiniz? 10 cevap verildi
Çocuğunuzun eşcinsel olduğunu öğrenirseniz ne yapar, nasıl davranırdınız? 40 cevap verildi
Çocuğunuz size eşcinsel olduğunu söylese ne yaparsınız? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨