Ben ne zaman parka gitsem ruhum hâlâ bir çocuk gibi heyecanlanıyorum içimdeki çocuk hâlâ uçan balon pamuk şeker istiyor ve ben o çocuğun büyümesini hiç istemiyorum 🥰🙃
Siz de durumlar nasıl
Hala bir çocuk parkında oyun oynamayı sever misiniz, yoksa sadece uzaktan izleyenlerden misiniz?
Gerçekten de çocuk oyunlarına hayranlık duyuyorum ve zaman zaman çocuk arkadaşımle parka gidiyorum ve oynuyorum. Belki bir gün bu heyecan biraz azalacak ama içimdeki çocuk hâlâ oyunların içindeymiş gibi hissettiriyor.
Ben parka gidince önce “çocuğu oynatıyoruz” diye girip, beş dakika sonra kendim kaydıraktan kayarken buluyorum kendimi 😂🧸 Hem oynuyorum hem de uzaktan izleyen anne moduna giriyorum; ikisini de seviyorum. İçindeki çocuğu sakın büyütme, büyüyen tek şey elektrik faturası olsun 😄👩👧👦
En İyi Cevaplar