Ben sadece evde oyun oynayabiliyorum. Rank maçında Odaklanıp oynamak şart. 🙈🤎

Ben sadece evde oyun oynayabiliyorum. Rank maçında Odaklanıp oynamak şart. 🙈🤎

Sadece evde oyun oynayabilirim. Dışarıda asla oynayamam. Çünkü küçücük bir seste gürültüde bile konsantrem dağılıyor o yüzden evden başka bir yerde oyun oynayamam pek. Evde bile bazen çok ses oluyor oyuna pek odaklanamıyorum. Dışarıda olsa hiç oynayamam. Birde ben telefonu dışarıya çıkarken pek yanıma almam.
Oynarım ama şöyle bir sorun var evde oluşturduğum rahatlık bana dışarıda keyif vermez o yüzden evde oynamak daha iyi diyebiliriz.
Teşekkür ederim EİG için :)
Genelde sadece evde oynarım ya.. Odaklandığım için dışarıda pek oynayamam sanırım :D
Cevap
17Cevap
Eskiden internet kafede oynardım
Eğer düğüne bir yere gittiysem sadece OSM de maç sonuçlarına bakarım 😄 yani dışarıda çok oyun oynamam 🙂
Evde. Herkesin belediye dağıtmış gibi oynadığı oyunları oynamıyorum. Genelde kendime göre modladığım SP oyunları oynadığım için dışarıda istesem de oynayamam.
Evdeki bilgisayar ve oyun konsolu bozulmadığı sürece daima evde oynarım.
Evde oyun oynarım Dışarda Manzaranın gezmenin keyfini yaşarım 😊
Dışarda konsantre olamıyorum ya o yüzden evde oynarm.
Oyun salonu, Internet cafe gibi yerlerde sadece erkekler var sanırım evde oynamam mümkün
Dışarıda da oynarım arada fark olur tabii
Arada bir arkadaşlar ile güzel gidiyor ya
Hiç biryerde çünkü oyun oynamayı sevmiyorum
Sıralamadayken dışarıda da oynuyordum
Hangi oyunları oynuyorsun 😉
Dışarda oynuyorum arada
Oyununa göre tft dışarıda da oynuyorum
belli olmaz
sadece evde.
bedava pubg çarları
Evde seviyorim
Evde
evde
Daha klas ve rahat oluyor
Evde
Ikisonide yaparim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?